Теоретико-методичні засади формування мультимедійного мотиваційного рекламного контенту
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Теоретико-методичні засади формування мультимедійного мотиваційного рекламного контенту
Theoretical and methodological principles of formation of multimedia motivational advertising content Теоретико-методические основы формирования мультимедийного мотивационного рекламного контента |
|
Creator |
Мисаковець, Каріна Іванівна
|
|
Subject |
контент
дипломна робота контент content graduate work дипломная работа |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од Керівник проекту: доктор педагогічних наук, професор Лобода Світлана Миколаївна Роль мотиваційного мультимедійного контенту на сьогодні відіграє велику роль у інформаційному просторі. А саме мотивація електронного контенту сприяє заохоченню суспільства до перегляду, читанню та знаходженню мультимедійної інформації. Рекламний мотиваційний контент можна реалізувати за допомогою мультимедіа, а саме: фото, відео, сайту. Розширення можливостей подання та сприйняття інформації, набуває у інформаційному суспільстві все більшої важливості. Мультимедіа є ефективною технологією завдяки властивим їй якостям інтерактивності, гнучкості й інтеграції різних типів інформації. The role of motivational multimedia content today plays a major role in the information space. Namely, the motivation of electronic content helps to encourage society to view, read and find multimedia information. Advertising motivational content can be implemented using multimedia, namely: photos, videos, site. Expanding the possibilities of presenting and perceiving information is becoming increasingly important in the information society. Multimedia is an effective technology due to its inherent qualities of interactivity, flexibility and integration of different types of information. Роль мотивационного мультимедийного контента на сегодня играет большую роль в информационном пространстве. А именно мотивация электронного контента способствует поощрению общества к просмотру, чтению и нахождению мультимедийной информации. Рекламный мотивационный контент можно реализовать с помощью мультимедиа, а именно: фото, видео, сайта. Расширение возможностей представления и восприятия информации, приобретает в информационном обществе все большую важность. Мультимедиа является эффективной технологией благодаря присущим ей качествам интерактивности, гибкости и интеграции различных типов информации. |
|
Date |
2021-01-12T09:52:09Z
2021-01-12T09:52:09Z 2021-01 |
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45130
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|