Record Details

Теоретико-методичні засади формування мультимедійного мотиваційного рекламного контенту

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Теоретико-методичні засади формування мультимедійного мотиваційного рекламного контенту
Theoretical and methodological principles of formation of multimedia motivational advertising content
Теоретико-методические основы формирования мультимедийного мотивационного рекламного контента
 
Creator Мисаковець, Каріна Іванівна
 
Subject контент
дипломна робота
контент
content
graduate work
дипломная работа
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од
Керівник проекту: доктор педагогічних наук, професор Лобода Світлана Миколаївна
Роль мотиваційного мультимедійного контенту на сьогодні відіграє велику роль у інформаційному просторі. А саме мотивація електронного контенту сприяє заохоченню суспільства до перегляду, читанню та знаходженню мультимедійної інформації. Рекламний мотиваційний контент можна реалізувати за допомогою мультимедіа, а саме: фото, відео, сайту.
Розширення можливостей подання та сприйняття інформації, набуває у інформаційному суспільстві все більшої важливості. Мультимедіа є ефективною технологією завдяки властивим їй якостям інтерактивності, гнучкості й інтеграції різних типів інформації.
The role of motivational multimedia content today plays a major role in the information space. Namely, the motivation of electronic content helps to encourage society to view, read and find multimedia information. Advertising motivational content can be implemented using multimedia, namely: photos, videos, site.
Expanding the possibilities of presenting and perceiving information is becoming increasingly important in the information society. Multimedia is an effective technology due to its inherent qualities of interactivity, flexibility and integration of different types of information.
Роль мотивационного мультимедийного контента на сегодня играет большую роль в информационном пространстве. А именно мотивация электронного контента способствует поощрению общества к просмотру, чтению и нахождению мультимедийной информации. Рекламный мотивационный контент можно реализовать с помощью мультимедиа, а именно: фото, видео, сайта.
Расширение возможностей представления и восприятия информации, приобретает в информационном обществе все большую важность. Мультимедиа является эффективной технологией благодаря присущим ей качествам интерактивности, гибкости и интеграции различных типов информации.
 
Date 2021-01-12T09:52:09Z
2021-01-12T09:52:09Z
2021-01
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45130
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ