Використання доповненої реальності для навчального процесу
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Використання доповненої реальності для навчального процесу
|
|
Creator |
Роботницька, Тетяна Петрівна
|
|
Subject |
доповнена реальність
камера додаток SDK дипломна робота |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.т.н., доцент Малярчук Василь Олександрович
Розвиток технологій у 21 столітті є невимовно швидким. Кожен рік на світових технологічних конференціях презентується величезна кількість нових речей. Технологій настільки багато і їхній масштаб настільки великий, що людство потрібно готувати до прийому новинок. Саме для активного розвитку усього суспільства, навчальну систему необхідно постійно вдосконалювати, щоб вона встигала готувати спеціалістів гідних свого часу. Уже встигли нашуміти технології доповненої та віртуальної реальності, вони отримали визнання в різного роду сферах від будівництва, маркетингу та до медицини. Зараз цими технологіями частіше користуються в розважальних цілях або щоб отримати саме «Вау»-ефект, хоча, на мою думку, за ними майбутнє навчання пересічного жителя. Та для такої мети потрібно заздалегідь готувати як спеціалістів, так і користувачів. Потрібен ще більший розголос технологіям. В даній роботі поговоримо більше саме про доповнену реальність. Доповнена реальність (Augmented reality, AR) – це доповнення фізичного світу за допомогою цифрових даних, яке забезпечується комп'ютерними пристроями (смартфонами, планшетами та окулярами AR) в режимі реального часу. Простіше кажучи, на відміну від віртуальної реальності (ВР), яка вимагає повного занурення у віртуальне середовище, AR використовує середовище навколо нас та просто накладає поверх нього певну частинку віртуальної інформації, наприклад графіку, звуки та реакцію на дотики. Оскільки віртуальний та реальний світи гармонійно співіснують, користувачі з досвідом доповненої реальності мають змогу спробувати цілком новий, покращений світ, де віртуальна інформація використовується як додатковий корисний інструмент, що забезпечує допомогу в повсякденній діяльності. Додатки, що використовують AR, можуть бути таким же простими як, наприклад, швидкі текстові повідомлення, або ж настільки складними, як інструкція для виконання надскладної хірургічної операції. Вони можуть виділяти певні моменти, розширювати розуміння різноманітних речей, або ж надавати доступні та миттєві дані. |
|
Date |
2021-02-17T13:53:40Z
2021-02-17T13:53:40Z 2020-12 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47224
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|