Record Details

Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності
 
Creator Коваль, Дарина Дмитрівна
Коваль, Дарья Дмитриевна
Koval', Daryna Dmytrivna
 
Subject імідж підприємства
конкурентоспроможнысть
корпоративна марка
корпоративний імідж
005.318.24
 
Description Науковий керівник: к.е.н, доц. Білявський В.М.
В умовах ринкових відносин головним і визначальним фактором економічного благополуччі організації стає ринок, а точніше споживач продукції та послуг. У кінцевому результаті, все різноманіття зовнішніх впливів знаходить своє вираження в позиції суспільства відносно організації, а це в свою чергу слугує передумовою формування її іміджу.
Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
 
Date 2020-05-13T11:01:34Z
2020-05-13T11:01:34Z
2020-04-17
 
Type Thesis
 
Identifier Коваль Д.Д. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтер.-конф., м. Черкаси, 16-17 квіт. 2020 р. Черкаси : СУЕІМ, 2020. С. 216–219.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42566
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ