Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності
|
|
Creator |
Коваль, Дарина Дмитрівна
Коваль, Дарья Дмитриевна Koval', Daryna Dmytrivna |
|
Subject |
імідж підприємства
конкурентоспроможнысть корпоративна марка корпоративний імідж 005.318.24 |
|
Description |
Науковий керівник: к.е.н, доц. Білявський В.М.
В умовах ринкових відносин головним і визначальним фактором економічного благополуччі організації стає ринок, а точніше споживач продукції та послуг. У кінцевому результаті, все різноманіття зовнішніх впливів знаходить своє вираження в позиції суспільства відносно організації, а це в свою чергу слугує передумовою формування її іміджу. Східноєвропейський університет економіки і менеджменту |
|
Date |
2020-05-13T11:01:34Z
2020-05-13T11:01:34Z 2020-04-17 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Коваль Д.Д. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтер.-конф., м. Черкаси, 16-17 квіт. 2020 р. Черкаси : СУЕІМ, 2020. С. 216–219.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42566 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
|
|