Підвищення ефективності засвоєння матеріалу за допомогою наочних засобів навчання
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Підвищення ефективності засвоєння матеріалу за допомогою наочних засобів навчання
|
|
Creator |
Петренко, Лариса Павлівна
Силенко, Юлія Володимирівна |
|
Subject |
наочність
наочні засоби принцип навчання ефективність засвоєння психологія початкова школа 821.09(100)(082) Н35 |
|
Description |
Література 1. Коменский Я. А. Избранные педагогические сочинения: В 2-х т. Т. 1. – М.:Педагогика, 1982.-653 с. 2. Ващенко Г. Загальні методи навчання: Підручник для педагогів. – К. : Українська Видавнича Спілка, 1997. – 441 с. 3. Ягупов В. В. Педагогіка: Навч. Посібник./В. В. Ягупов – К. : Либідь, 2002. – 560 с. Eve
Наочність – це важливий принцип навчання у початковій школі, який давно отримав визнання у педагогічній теорії та практиці. Це пояснюється особливостями психології дітей молодшого шкільного віку. Адже в основі цього принципу лежить ефективне засвоєння знань за допомогою безпосереднього залучення до процесу пізнання різних органів чуття. Вивченням та застосуванням наочних засобів навчання займалися ще з давніх-давен такі вчені, як Я. А. Коменський, Ф. Дістервег, І. Г. Песталоцці, К. Д. Ушинський, М. Б. Богданович та інші. |
|
Date |
2020-07-17T10:01:10Z
2020-07-17T10:01:10Z 2018-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Петренко Л.П., Силенко Ю.В. Підвищення ефективності засвоєння матеріалу за допомогою наочних засобів навчання // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.171-174
978-617-7397-78-5 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44053 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Талком, Київ
|
|