Record Details

Підвищення ефективності засвоєння матеріалу за допомогою наочних засобів навчання

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Підвищення ефективності засвоєння матеріалу за допомогою наочних засобів навчання
 
Creator Петренко, Лариса Павлівна
Силенко, Юлія Володимирівна
 
Subject наочність
наочні засоби
принцип навчання
ефективність засвоєння
психологія
початкова школа
821.09(100)(082) Н35
 
Description Література 1. Коменский Я. А. Избранные педагогические сочинения: В 2-х т. Т. 1. – М.:Педагогика, 1982.-653 с. 2. Ващенко Г. Загальні методи навчання: Підручник для педагогів. – К. : Українська Видавнича Спілка, 1997. – 441 с. 3. Ягупов В. В. Педагогіка: Навч. Посібник./В. В. Ягупов – К. : Либідь, 2002. – 560 с. Eve
Наочність – це важливий принцип навчання у початковій школі, який давно отримав визнання у педагогічній теорії та практиці. Це пояснюється особливостями психології дітей молодшого шкільного віку. Адже в основі цього принципу лежить ефективне засвоєння знань за допомогою безпосереднього залучення до процесу пізнання різних органів чуття. Вивченням та застосуванням наочних засобів навчання займалися ще з давніх-давен такі вчені, як Я. А. Коменський, Ф. Дістервег, І. Г. Песталоцці, К. Д. Ушинський, М. Б. Богданович та інші.
 
Date 2020-07-17T10:01:10Z
2020-07-17T10:01:10Z
2018-03
 
Type Article
 
Identifier Петренко Л.П., Силенко Ю.В. Підвищення ефективності засвоєння матеріалу за допомогою наочних засобів навчання // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.171-174
978-617-7397-78-5
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44053
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Талком, Київ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ