Record Details

Особливості розміщення реклами в історичному середовищі

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Особливості розміщення реклами в історичному середовищі
Особенности размещения рекламы в исторической среде
Features of advertising placement in the historical environment
 
Creator Москальцов, Андрій Юрійович
Шталінберг, Оксана Миколаївна
 
Subject Історичне середовище; Реклама; Зовнішня реклама; Концепція розміщення рек-лами; Системний підхід; Міське середовище; Рекламна конструкція; Змістовність середовища; Змістовність реклами; Конструктивно-дизайнерські рішення

Историческая среда; Реклама; Наружная реклама; Концепция размещения рекла-мы; Системный подход; Городская среда; Рекламная конструкция; Содержатель-ность среды; Содержательность рекламы; Конструктивно-дизайнерские решения

Historical environment; Advertising; Outdoor advertising; The concept of advertis-ing; System approach; Urban environment; Advertising design; Content of the environ-ment; Content of advertising; Constructive and design decisions

 
Description Стаття присвячена дослідженню невирішених раніше частин загальної проблеми розробки та розміщення зовнішньої реклами в історичному середовищі з урахуванням історико-містобудівного зонування. Досліджувана автором тема стосується питання аналізу та доповнення принципів розміщення реклами в історичному середовищі. Новизна статті полягає у авторському доробку та встановлення відповідності між змістовністю середовища та змістовністю реклами. Наведено практичні результати реалізації «Містобудівної концепції формування цілісної архітектурно-просторової композиції і правила забудови історичної частини Києва», яка у 2018 році вступила в дію. Зазначено, що на сьогоднішній день відбувається перенасичення міського простору рекламою, яка досить часто розміщується стихійно і некеровано, без урахування особливостей середовища. Враховуючи складність, неоднозначність рішень в організації сучасного рекламно-інформаційного простору архітектурного середовища, при організації такого простору необхідно враховувати ряд факторів, зокрема фактор існуючого історичного стану заданої території, зовнішніх факторів, що впливають на оцінку та виявлення показників впливу зовнішньої реклами на навколишнє  середовище. Проаналізовано поділ реклами за змістом на бізнесову, соціальну, політичну та релігійну. Зазначено, що історичне середовище теж має свою змістовність в залежності від характеру (меморіальний характер, сакральний характер, нейтральний характер, репрезентативний характер, виконувати громадську функцію). Відповідно при розміщенні реклами необхідно прослідкувати за тим, щоб змістовність реклами не суперечила змістовності середовища.
Статья посвящена исследованию нерешенных ранее частей общей проблемы разработки и размещения наружной рекламы в исторической среде с учетом историко-градостроительного зонирования. Исследуемая автором тема касается вопроса анализа и дополнения принципов размещения рекламы в исторической среде. Новизна статьи заключается в авторском вкладе и установление соответствия между содержательностью среды и содержательностью рекламы. Приведены практические результаты реализации «Градостроительного концепции формирования целостной архитектурно-пространственной композиции и правила застройки исторической части Киева», которая в 2018 году вступила в действие. Отмечено, что на сегодняшний день происходит перенасыщение городского пространства рекламой, которая зачастую размещается стихийно и неуправляемо, без учета особенностей среды. При организации современного рекламно-информационного пространства архитектурной среды необходимо учитывать ряд факторов, в частности фактор существующего исторического состояния заданной территории, внешние факторы, влияющих на оценку и выявление показателей воздействия внешней рекламы на окружающую среду. Проанализированы разделение рекламы по содержанию на деловую, социальную, политическую и религиозную. Отмечено, что историческая среда тоже имеет свою содержательность в зависимости от характера (мемориальный характер, сакральный характер, нейтральный характер, репрезентативный характер, выполнять общественную функцию). Соответственно при размещении рекламы необходимо проследить за тем, чтобы содержательность рекламы не противоречило содержательности среды
The article is devoted to the study of previously unresolved parts of the general problem of development and placement of outdoor advertising in the historical environment, taking into account the historical and urban zoning. The topic studied by the author concerns the analysis and supplementation of the principles of advertising in the historical environment. The novelty of the article is the author's work and establishing a correspondence between the content of the environment and the content of advertising. The practical results of the implementation of the "Urban Planning Concept of Formation of an Integral Architectural and Spatial Composition and the Rules of Building the Historical Part of Kyiv", which came into force in 2018, are presented. It is noted that today there is an oversaturation of urban space with advertising, which is often placed spontaneously and uncontrollably, without taking into account the peculiarities of the environment. Given the complexity, ambiguity of decisions in the organization of modern advertising and information space of the architectural environment, the organization of such space must take into account a number of factors, including the existing historical state of the territory, external factors influencing the assessment and identification of outdoor advertising. The division of advertising by content into business, social, political and religious is analyzed. It is noted that the historical environment also has its content depending on the character (memorial character, sacred character, neutral character, representative character, perform a public function). Accordingly, when placing advertising, care must be taken to ensure that the content of advertising does not contradict the content of the environment.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2021-01-17
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/15053
10.18372/2415-8151.20.15053
 
Source Теорія та практика дизайну; № 20 (2020); 89-97
Теория и практика дизайна; № 20 (2020); 89-97
Theory and practice of design; № 20 (2020); 89-97
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ