Record Details

Features of landscaping of children's open spaces

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Features of landscaping of children's open spaces
Особенности озеленения и благоустройства детских открытых пространств
Особливості озеленення і благоустрою дитячих відкритих просторів
 
Creator Косик, Оксана Іванівна
Андрієнко, Ольга Романівна
 
Subject Children's open spaces; School; Landscaping; Child; Assortment of plants; Landscaping system; Kindergarten; Functional content; Color

Детские открытые пространства; Школа; Благоустройство территории; Ребенок; Ассортимент растений; Система озелене-ния; Детский сад; Функциональное наполнение; Цвет

Дитячі відкриті простори; Школа; Благоустрій території; Дитина; Асортимент рос-лин; Система озеленення; Дитячий садок; Функціональне наповнення; Колір

 
Description ABSTRACT Oksana Kosyk; Olha Andriienko Features of landscaping of children's open spaces The article describes the landscaping as an element of landscaping and functional filling of children's spaces with the use of trees, shrubs and flowers. The aim is to show the importance of the correct organization of the space where the child grows, develops, and learns to interact with the world around him and others. There are requirements for choosing a range of plants that trees, shrubs and grasses are not recommended for use. It was revealed into which zones the open space near preschools is divided. Another important factor to consider is that children of different ages with different psychological and physical needs are in preschool at the same time. Describes 4 principles on which landscaping of playgrounds is based. The influence of the color of the environment on the child's psyche is evaluated and it is shown how the choice of the favorite color changes with age in girls and boys. It is concluded that the variety of varieties of plants is a very important aspect of the establishment of institutions for children, as they a necessary component in shaping the worldview of the child. It is proved that when landscaping schools and kindergartens it is necessary to create such a space that will contribute to the study of efficiency, enrichment and rational attitude to nature.
В статье охарактериховано озеленения как элемент благоустройства и функционального наполнения детских пространств с использованием древесных, кустарниковых растений и цветов. Целью является показать важность правильной организации пространства, где ребенок растет, развивается и учится взаимодействовать с окружающим миром и сверстниками. Были перечислены требования к подбору ассортимента растений. Указаны деревья, кусты и травы, которые не рекомендуется использовать, на какие зоны делится открытое пространство возле учреждений дошкольного возраста. Описаны 4 принципа на которых базируется ландшафтное проектирование игровых площадок. Оценено влияние окраски окружающей среды на психику ребенка и показано как выбор любимого цвета меняется с возрастом у девочек и мальчиков. Сделан вывод, что разнообразие сортов и пород растений - очень важный аспект в озеленении учреждений для детей, так как они несут не только декоративную функцию, но и являются важным компонентом в формировании мироощущения ребенка. Доказано, что при озеленении школ и детских садов надо создавать такое пространство, которое будет помогать воспитывать трудолюбие, бережное и рациональное отношение к природе.
В даній статті охарактеризовано озелення як елемент благоустрою та функціонального наповнення дитячих ігрових майданчиків з використанням декоративних деревних, чагарникових порід та квітучих трав’янистих рослин. Метою є показати важливість правильної організації простору, де дитина буде рости, розвиватися та вззамодіяти з навколишнім світом. Виявлено особливості зонування відкритого простору біля дитячих навчальних установ. Доведено, що при проектуванні ігрових зон та зон розвитку важливо врахувати санітарно-гігієнічні норми, декоративність та естетику рослинних угруповань. Встановлено вимоги до підбору асортименту деревних листяних та хвойних видів, квіткових трав’янистих рослин. Показано відмінності в озелененні територій дошкільних закладів освіти та шкіл. Описано принципи ландшафтного проектування ігрових майданчиків. Оцінено вплив забарвлення оточуючого середовища на психіку дитини та показано, як вибір улюбленного кольору змінюється з віком у дівчаток та хлопчиків. Зроблено висновок, що різноманітність сортів і порід рослин - дуже важливий аспект в озелененні дитячих просторів. Доведено, що вони несуть не тільки декоративну функцію, але й являються важливим компонентом у формуванні світовідчуття дитини. Показано, яким чином треба створювати простір, щоб він допомагав виховувати працьовитість, дбайливе і раціональне ставлення до природи
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2021-01-04
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/15060
10.18372/2415-8151.21.15060
 
Source Теорія та практика дизайну; № 21 (2020); 48-57
Теория и практика дизайна; № 21 (2020); 48-57
Theory and practice of design; № 21 (2020); 48-57
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ