БЕЗПЕКА ПОЛЬОТІВ ТА ПИТАННЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
БЕЗПЕКА ПОЛЬОТІВ ТА ПИТАННЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
FLIGHT SAFETY AND IMPROVEMENT OF MECHANISM AND SECURITY |
|
Creator |
Філик, Наталія Володимирівна; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
Угода про Спільний авіаційний простір між Україною та ЄС; повітряний простір; авіаційна безпека; авіаційні загрози; терористичні атаки; політична нестабільність; попередження авіаційних випадків
347.82(045) Aviation Area (CAA) agreement with Ukraine; airspace; aviation security; aviation threats; terrorist attacks; political instability; aviation prevention — |
|
Description |
Мета: стаття присвячена аналізу сучасного стану безпеки авіаційних польотів та перспективам вдосконалення. Доведено, що безпека польотів є базовою категорією в повітряних перевезеннях на фоні зростаючих локальних конфліктів. Методи дослідження: дослідження здійснене з використанням загальноприйнятих методів наукового пізнання, таких як: аналітичного, порівняльно-правового, семантично-пізнавального, системного, статистичного та інших. Основою методології у цьому дослідженні є системний підхід, за допомогою якого певний об’єкт розглядається як багатоаспектне явище, що складається з різноманітних елементів, співвідношення між якими утворюють відносно стійку структуру безпеки польотів. Результати: вказано, що необхідно «вдосконалювати механізми реагування на кризові ситуації», а саме: мають бути розроблені рекомендації щодо однозначних і чітких дій для відповідних авіаційних органів, дипломатичних служб та посадових осіб, які унеможливлять маніпуляції та політичні заяви емоційного характеру. Вважаємо, Україна має ініціювати створення відповідного міжнародного авіарегулятора, який би забезпечував безпеку польотів цивільної авіації в країнах з високими ризиками безпеки та встановлення нових правил та стандартів безпеки, які відповідають викликам часу та дали би можливість швидко і без бюрократичної процедури закривати повітряний простір у тих державах, які входять в зону підвищеної небезпеки через загрозу терористичних чи військових атак. Обговорення: пошук шляхів удосконалення функціональних напрямків попередження авіаційних випадків та вдосконалення безпеки польотів. Окремо, слід зазначити, що міжнародному співтовариству варто вдосконалити норми законодавства про авіаційну безпеку та встановити чіткі критерії та умови відповідальності країни за незабезпечення безпеки повітряного простору над своєю країною.
Purpose: the article is dedicated to the analysis of the current state of aviation safety and prospects for improvement. It has been proven that flight safety is a basic category in air travel on the background of growing local conflicts. Methods of research: the study is carried out using conventional methods of scientific cognition, such as: analytical, comparative-legal, semantic-cognitive, systemic, statistical and others. The methodology of this study is based on a systematic approach by which a particular object is viewed as a multidimensional phenomenon consisting of various elements, the relationships between which form a relatively stable safety flight structure. Results: it is stated that «crisis response mechanisms need to be improved», namely that recommendations should be developed for clear and clear actions for the relevant aviation authorities, diplomatic services and officials, which will prevent manipulation and political statements of emotional nature. We believe that Ukraine should initiate the establishment of an appropriate international aviation regulator to ensure the safety of civil aviation in high-risk countries and to establish new rules and standards that meet the challenges of the times and enable the airspace in those countries to be closed quickly and without bureaucracy, which are in a high-risk area because of the threat of terrorist or military attacks. Discussion: finding ways to improve the functional areas of preventing aviation accidents and improving flight safety. Separately, it should be noted that the international commu nity should improve the rules of aviation security legislation and establish clear criteria and conditions for the responsibility of the country for not ensuring the safety of airspace over their country. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2020-04-10
|
|
Type |
—
— |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/UV/article/view/14534
10.18372/2307-9061.54.14534 |
|
Source |
Наукові праці Національного авіаційного університету. Серія: Юридичний вісник «Повітряне і космічне право»; Том 1, № 54 (2020); 14-19
Scientific works of National Aviation University. Series: Law Journal "Air and Space Law"; Том 1, № 54 (2020); 14-19 Научные труды Национального авиационного университета. Серия: Юридический вестник "Воздушное и космическое право»; Том 1, № 54 (2020); 14-19 |
|
Language |
uk
|
|