Record Details

РОЛЬ ВЕБ-СЕРЕДОВИЩА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title РОЛЬ ВЕБ-СЕРЕДОВИЩА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
THE ROLE OF THE WEB-BASED DISTANCE LEARNING ENVIRONMENT IN THE EDUCATION OF FUTURE LAWYERS
 
Creator Voronova, Olga V.; Класичний приватний університет
Filinovych, Valeriia V.; Національний авіаційний університет
 
Subject дистанційне навчання; веб-середовище дистанційного навчання; освітні технології; юридична освіта; підготовка юристів
340:004.771(045)
distance learning; web-based distance learning environment; educational technologies; distance learning; legal education; training of lawyers

 
Description Метою даного дослідження є вивчення сутності веб-середовища дистанційного навчання та впровадження веб-сервісів і систем дистанційного навчання в освітній процес наукових установ країни, в тому числі юридичного факультету НАУ. Методологічною основою дослідження є загальнонаукові та спеціальні методи. Використання цих методів дало можливість проаналізувати фактори, що впливають на інтернет-середовище дистанційного навчання для кращої освітньої підготовки студентів юридичних факультетів. У якості результату дослідження, на підставі аналізу, проведеного його авторами, можна зробити висновок про недостатню підготовку кадрів в освітніх установах. До роботи в цій сфері залучено велику кількість низькокваліфікованих фахівців, які, навіть володіючи педагогічними навичками, не розуміються на інформаційних технологіях. Ефективність такого навчання може бути невеликою, а це, в свою чергу, формує у звичайних людей думку про те, що дистанційне навчання не зможе дати хорошого результату. Але при правильному підході керівництва освітніх установ ситуацію можна виправити. Для цього необхідно активно впроваджувати в навчальний процес системи дистанційного навчання, проводити семінари і лекції для співробітників, на яких педагогів будуть навчати взаємодії із веб-середовищем для організації дистанційного навчання майбутніх професіоналів. Обговорення: автори пропонують вдосконалити навчальний процес на юридичному факультеті із урахуванням викликів та загроз сьогодення, наприклад, пандемії коронавірусу тощо. Що ж стосується освітньої підготовки майбутніх юристів, необхідно задіяти всесвітньо відомі сервіси та інструменти, які допоможуть зробити веб-середовище дистанційного навчання максимально сприятливим, прозорим і зрозумілим для кожного освітянина та студента. Розвиток новітніх інформаційних технологій дозволив навчальним закладам впроваджувати дистанційні форми навчання. Це, в свою чергу, дало змогу розширити коло осіб, які бажають отримати спеціальну освіту, шляхом використання переваг відкритого середовища для навчання у будь-який час. Дослідження та аналіз у сфері дистанційного навчання за допомогою використання веб-середовища на даний момент ще не мають систематичного і критичного характеру. Але активна робота у цій сфері ведеться, бо це дає змогу розширити освітні можливості. Авторами даного дослідження було детально розглянуто найбільш актуальні платформи та сервіси веб-середовища дистанційного навчання, що безпосередньо використовуються під час освітньої підготовки студентів - майбутніх юристів.
Purpose: the purpose of this research is the study of the essence of the web environment of distance learning and the implementation of web services and distance learning systems in the educational process of educational institutions of the country, including the Law Faculty of NAU. The methodological basis of the research comprises general-scientific and specific-scientific (i.e. special) methods. The use of these methods provided an opportunity to analyze the factors influencing the web-based distance learning environment for the training of law students. Results: based on the analysis made by the authors of the study, it is possible to conclude insufficient training of the personnel in educational institutions. A large number of low-skilled specialists are involved in the work in this field, who, even with the skills of pedagogy, do not know and do not understand information technology. The effectiveness of such training can be small, thus forming the opinion of ordinary people that distance learning will not be able to give a good result. But with the proper approach of the management of educational institutions, the situation can be corrected. To do this, it is necessary to actively implement in the educational process of distance learning systems, to hold workshops and lectures for staff, where educators will be taught to interact with the web environment for the organization of distance learning of future lawyers. Discussion: the authors suggest to improve the educational process at the Faculty of Law following the challenges and threats of today, i.e. the coronavirus pandemic, and the like. Regarding the educational training of future lawyers, it is necessary to involve world-renowned services and tools that will help make the web environment of distance learning the most favorable, transparent and understandable for every educator and student.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2020-12-29
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/UV/article/view/15084
10.18372/2307-9061.57.15084
 
Source Наукові праці Національного авіаційного університету. Серія: Юридичний вісник «Повітряне і космічне право»; Том 4, № 57 (2020); 188-193
Scientific works of National Aviation University. Series: Law Journal "Air and Space Law"; Том 4, № 57 (2020); 188-193
Научные труды Национального авиационного университета. Серия: Юридический вестник "Воздушное и космическое право»; Том 4, № 57 (2020); 188-193
 
Language en
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ