SOCIAL INTELLIGENCE MEASURING: RETROSPECTIVE ANALYSIS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
SOCIAL INTELLIGENCE MEASURING: RETROSPECTIVE ANALYSIS
ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ |
|
Creator |
Зарубінська, І. Б.; доктор педагогічних наук, доцент, проректор з міжнародних зв’язків Національного авіаційного університету, професор кафедри іноземних мов Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
social competence; social intelligence; social skills; communicative competence; cognitive competence; non-verbal decoding skills
— соціальна компетентність; соціальний інтелект; соціальні вміння; комунікативна компетентність; когнітивна компетентність; навички невербального декодування УДК 378 035 : 005.336 |
|
Description |
In this article notion definition of social intelligence as a cognitive component of social competence is deliberated. The history of development of this phenomenon and experience of its experimental investigation is analyzed. The conclusion is made that today there is no single, unified instrument for measuring social intelligence: all the techniques examine quantitative and qualitative indicators of the development of its individual aspects, so should be used as complementary, and the conclusion as for the level of development of cognitive component of social competence and social intelligence as a whole should be the result of in-depth analysis of complementary and mutually checking facts
У статті дається визначення поняття соціального інтелекту як когнітивної складової соціальної компетентності. Розглядається історія розвитку цього феномену та аналізується досвід його експериментального дослідження. Обґрунтовується висновок про те, що на сьогоднішній час не існує єдиного уніфікованого інструменту вимірювання соціального інтелекту: усі згадані методики досліджують кількісні та якісні показники розвитку окремих його аспектів, тому мають використовуватися як взаємодоповнюючі, а висновок про рівень розвитку когнітивного компоненту та соціального інтелекту в цілому має бути результатом глибокого аналізу взаємодоповнюючих та взаємоперевіряючих фактів. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2013-05-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10137
10.18372/2411-264X.4.10137 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 4 (2013); 76-84
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 4 (2013); 76-84 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 4 (2013); 76-84 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|