КОМУНІКАТИВНА КАТЕГОРІЯ ВВІЧЛИВОСТІ У ВІКТОРІАНСЬКОМУ МОВЛЕННЄВОМУ ЕТИКЕТІ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
КОМУНІКАТИВНА КАТЕГОРІЯ ВВІЧЛИВОСТІ У ВІКТОРІАНСЬКОМУ МОВЛЕННЄВОМУ ЕТИКЕТІ
КОММУНИКАТИВНАЯ КАТЕГОРИЯ ВЕЖЛИВОСТИ В ВИКТОРИАНСКОМ РЕЧЕВОМ ЭТИКЕТЕ COMMUNICATIVE CATEGORY OF POLITENESS IN VICTORIAN SPEECH ETIQUETTE |
|
Creator |
Левіщенко, Марія
|
|
Subject |
комунікативна категорія ввічливості; мовленнєвий етикет; комунікативні стратегії; комунікативні тактики; мовні традиції
УДК 811.112.2:821.112.2:82’0 коммуникативная категорія вежливости; речевой етикет; коммуникативные стратеги, коммуникативные тактики; языковые традиции УДК 811.112.2:821.112.2:82’0 communicative categoru of politeness; speech etiquette, communicative strategies and tactics; speech traditions УДК 811.112.2:821.112.2:82’0 |
|
Description |
У статті розглянуто мовленнєвий етикет вікторіанського дискурсу,подано опис та характеристику комунікативних тактик і стратегій комунікативної ввічливості вікторіанців, проаналізовано засоби їхвираження у англомовних текстах ХІХ ст.
В статье рассмотрено речевой этикет викторианского дискурса,подано описание и характеристику коммуникативных тактик и стратегийкоммуникативной вежливости викторианцев, проанализировано способыих реализации в англоязычных текстах ХІХ ст. In the article it was considered speech etiquette of Victorian discourse, itwas given a description and characteristic of communicative strategies andtactics of communicative politeness of Victorians, it was analyzed the ways oftheir realization in English texts of XIX century. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-05-08
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/7863
|
|
Source |
Humanitarian Education in Technical Universities; № 27 (2013); 119
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 27 (2013); 119 Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 27 (2013); 119 |
|
Language |
uk
|
|