Record Details

Comparative assessment of co2 emissions and fuel consumption in a stationary test of the passenger car running on various fuels

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Comparative assessment of co2 emissions and fuel consumption in a stationary test of the passenger car running on various fuels
Comparative assessment of co2 emissions and fuel consumption in a stationary test of the passenger car running on various fuels
 
Creator Jaworski, A.; Жешівський технологічний університет
Boichenko, Sergii; Національний авіаційний університет
Madziel, Maksymilian; Жешівський технологічний університет
Pavliukh, Lesia; Національний авіаційний університет
 
Subject Екологія, хімічна технологія, біотехнології та біоінженерія
легковий автомобіль; традиційні види палива; альтернативні палива; викиди CO2
УДК 502.3:504.5
Ecology, Chemical Technology, Biotechnology and Bioengineering
passenger car; traditional fuels; alternative fuels; CO2 emissions
UDC:502.3:504.5
 
Description Порівняльна оцінка викидів СО2 і витрати палива при стаціонарному випробуванні легкового автомобіля працюючого на різних паливахОсновною метою розвитку транспортного сектору є зменшення викидів забруднюючих речовин у навколишнє середовище, включаючи CO2, що особливо важливо через глобальне потепління. Викиди CO2 безпосередньо пов’язані зі споживанням палива. Крім того, викиди СО2 також пов’язані з видом палива, що використовується  транспортом. Постановка проблеми. Зусилля спрямовуються на зменшення викидів СО2 та споживання пального шляхом вдосконалення конструкції автомобілів та двигунів для зменшення споживання енергії в дорожньому русі, в тому числі шляхом відновлення частини енергії відсталого руху на гібридних та електроприводних автомобілях. Зниження СО2 також можна досягти, використовуючи альтернативні види палива, причому водень є найбільш перспективним. Методологія дослідження. Аналіз проводився для легкового автомобіля. На основі технічних даних автомобіля в стаціонарному тесті NEDC було розраховано споживання енергії в дорожньому русі. Результати та обговорення. У статті представлений порівняльний аналіз споживання палива та викидів CO2 для легкового автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння, що працює на традиційних та альтернативних видах палива. Аналіз розроблений за тестом NEDC. На основі розрахованого опору руху та енергоспоживання руху, а також для фактичних результатів випробувань, проведених на динамометрі шасі автомобіля, що працює на бензині та дизельному паливі, були визначені приблизні значення ККД двигуна. Потім були проведені розрахунки викидів СО2 та споживання палива для наступного: СПГ, зріджений газ, етанол, метанол та Е85. Висновки. Як випливає з результатів дослідження, проведеного для окремих фаз UDC та EUDC, споживання палива та викиди CO2 не в кожному випадку прямо пропорційні енергоспоживанню руху автомобіля. Найкращим вуглеводневим паливом для зниження викидів CO2 у двигунах внутрішнього згоряння є природний газ (СПГ). Викиди CO2, при такому ж ККД двигуна, як і при заправці бензином, нижчі чим при заправці бензином приблизно на 16 % для аналізованого автомобіля. 
Introduction. The main goal of the development of the transport sector is to reduce the emission of pollutants to the environment, including CO2, which is particularly important due to global warming. CO2 emissions are directly related to fuel consumption. In addition, CO2 emissions are also related to the type of fuel used in transport. Problem statement. Efforts are being made to reduce CO2 emissions and fuel consumption by improving the design of cars and engines to reduce energy consumption in road traffic, including by recovering some of the energy of lagging traffic in hybrid and electric drives. CO2 reduction can also be achieved by using alternative fuels, hydrogen being the most preferred. Research methodology. The analysis was carried out for a passenger car. Based on the technical data of the car, road traffic energy consumption was calculated in the NEDC stationary test. Results and discussion. The article presents a comparative analysis of fuel consumption and CO2 emissions for the passenger car with an internal combustion engine powered by traditional and alternative fuels. The analysis was developed on the NEDC test. On the basis of the calculated resistance to motion and energy consumption of motion, as well as for the actual results of tests carried out on the chassis dynamometer of a car powered by gasoline and diesel fuel, approximate values of the engine efficiency were determined. Then, calculations of CO2 emissions and fuel consumption were carried out for the following: CNG, LPG, ethanol, methanol and E85. Conclusions.As it results from the research carried out for individual UDC and EUDC phases, fuel consumption and CO2 emission are not in each case directly proportional to the energy consumption of the car movement.The best hydrocarbon fuel for CO2 reduction from the internal combustion engines is natural gas (CNG). CO2 emission, assuming the same engine efficiency as when fueled with petrol, is lower in relation to fueling with petrol by approx. 16% for the analyzed car. 
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2020-11-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/14936
10.18372/2310-5461.47.14936
 
Source Наукоємні технології; Том 47, № 3 (2020); 385-391
Science-based technologies; Том 47, № 3 (2020); 385-391
Наукоемкие технологии; Том 47, № 3 (2020); 385-391
 
Language en
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ