INTERNET MARKETING AS AN EFFECTIVE METHOD OF BUSINESS DECISION IMPLEMENTATION
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
INTERNET MARKETING AS AN EFFECTIVE METHOD OF BUSINESS DECISION IMPLEMENTATION
ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ КАК ЭФФЕКТИВНЫЙ СПОСОБ РЕАЛИЗАЦИИ БИЗНЕС-РЕШЕНИЙ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-РІШЕНЬ |
|
Creator |
КОВАЛЕНКО, Ю. О.; Національний авіаційний університет
ПРОХОРОВА, Н. В.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
internet; internet marketing; SMM; business process‟ marketing technologies; internet marketing tools
339.138 интернет; интернет-маркетинг; SMM; маркетинговые технологии реализации бизнес-процессов; инструменты интернет-маркетинга 339.138 інтернет; інтернет-маркетинг; SMM; маркетингові технології реалізації бізнес-процесів; інструменти інтернет-маркетингу 339.138 |
|
Description |
The article is devoted to the study of Internet marketing as a modern tool for implementing business decisions of enterprises in various fields of activity. Internet marketing tools are grounded, its forms and features are analyzed. It is proved that Internet marketing has a rather wide range of technologies that allow to take a business to a new level. The main purpose of internet marketing and the most common technologies for implementing its tools have been identified. The peculiarities of social networking marketing are determined.
Статья посвящена исследованию интернет-маркетинга как современного инструмента реализации бизнес-решений предприятий различных сфер деятельности. Обоснованы инструменты интернет-маркетинга, проведен анализ его форм и особенностей. Доказано, что интернет-маркетинг имеет достаточно широкий набор технологий, которые позволяют вывести бизнес на качественно новый уровень. С учетом этого определена основная цель интернетмаркетинга и выделены наиболее распространенные технологии реализации его инструментов. Определены особенности маркетинга социальных связей. Стаття присвячена дослідженню інтернет-маркетингу як сучасного інструменту реалізації бізнес-рішень підприємств різних сфер діяльності. Обґрунтовано інструменти інтернет-маркетингу, проведено аналіз його форм та особливостей. Доведено що інтернет-маркетинг має досить широкий набір технологій, які дозволяють вивести бізнес на якісно новий рівень. Зважаючи на це, визначено основну мету інтернет-маркетингу та виокремлено найбільш поширені технології реалізації його інструментів. Визначено особливості маркетингу соціальних зв‟язків. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2020-03-20
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14506
|
|
Source |
Стратегія розвитку України; № 2 (2019); 85-90
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2019); 85-90 Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2019); 85-90 |
|
Language |
uk
|
|