Record Details

INTERNET MARKETING AS AN EFFECTIVE METHOD OF BUSINESS DECISION IMPLEMENTATION

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title INTERNET MARKETING AS AN EFFECTIVE METHOD OF BUSINESS DECISION IMPLEMENTATION
ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ КАК ЭФФЕКТИВНЫЙ СПОСОБ РЕАЛИЗАЦИИ БИЗНЕС-РЕШЕНИЙ
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-РІШЕНЬ
 
Creator КОВАЛЕНКО, Ю. О.; Національний авіаційний університет
ПРОХОРОВА, Н. В.; Національний авіаційний університет
 
Subject internet; internet marketing; SMM; business process‟ marketing technologies; internet marketing tools
339.138
интернет; интернет-маркетинг; SMM; маркетинговые технологии реализации бизнес-процессов; инструменты интернет-маркетинга
339.138
інтернет; інтернет-маркетинг; SMM; маркетингові технології реалізації бізнес-процесів; інструменти інтернет-маркетингу
339.138
 
Description The article is devoted to the study of Internet marketing as a modern tool for implementing business decisions of enterprises in various fields of activity. Internet marketing tools are grounded, its forms and features are analyzed. It is proved that Internet marketing has a rather wide range of technologies that allow to take a business to a new level. The main purpose of internet marketing and the most common technologies for implementing its tools have been identified. The peculiarities of social networking marketing are determined.
Статья посвящена исследованию интернет-маркетинга как современного инструмента реализации бизнес-решений предприятий различных сфер деятельности. Обоснованы инструменты интернет-маркетинга, проведен анализ его форм и особенностей. Доказано, что интернет-маркетинг имеет достаточно широкий набор технологий, которые позволяют вывести бизнес на качественно новый уровень. С учетом этого определена основная цель интернетмаркетинга и выделены наиболее распространенные технологии реализации его инструментов. Определены особенности маркетинга социальных связей.
Стаття присвячена дослідженню інтернет-маркетингу як сучасного інструменту реалізації бізнес-рішень підприємств різних сфер діяльності. Обґрунтовано інструменти інтернет-маркетингу, проведено аналіз його форм та особливостей. Доведено що інтернет-маркетинг має досить широкий набір технологій, які дозволяють вивести бізнес на якісно новий рівень. Зважаючи на це, визначено основну мету інтернет-маркетингу та виокремлено найбільш поширені технології реалізації його інструментів. Визначено особливості маркетингу соціальних зв‟язків.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2020-03-20
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14506
 
Source Стратегія розвитку України; № 2 (2019); 85-90
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2019); 85-90
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2019); 85-90
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ