Record Details

STRATEGIC MARKETING AS AN ANTI-CRISIS MANAGEMENT ENTERPRISE MANAGEMENT

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title STRATEGIC MARKETING AS AN ANTI-CRISIS MANAGEMENT ENTERPRISE MANAGEMENT
СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ КАК ИНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗИСНОГО УПРАВЛЕНИЯ ПРЕДПРИЯТИЕМ
СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
 
Creator ГЛУХЕНЬКА, М. В.; Національний авіаційний університет
 
Subject strategic marketing; crisis management; marketing complex; tools
38.984
стратегический маркетинг; антикризисное управление; комплекс маркетинга; инструменты
38.984
стратегічний маркетинг; антикризове управління; комплекс маркетингу; інстументи
38.984
 
Description The role of strategic marketing is analyzed as a way of preventing bankruptcy and overcoming crisis phenomena in the system of crisis management of an enterprise under unstable economic  conditions.
Проанализирована роль стратегического маркетинга как способ предотвращения банкротства и преодоления кризисных явлений в системе антикризисного управления предприятием в нестабильных условиях хозяйствования
Проаналізовано роль стратегічного маркетингу як спосіб запобігання банкрутству та подолання кризових явищ у системі антикризового управління підприємством за нестабільних умов господарювання.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2020-03-20
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14514
 
Source Стратегія розвитку України; № 2 (2019); 129-134
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2019); 129-134
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2019); 129-134
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ