METOD OF PROJECTS IN FOREIGN PEDAGOGICAL THEORY AND PRACTICE: HISTORICAL ASPECT
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
METOD OF PROJECTS IN FOREIGN PEDAGOGICAL THEORY AND PRACTICE: HISTORICAL ASPECT
МЕТОД ПРОЕКТІВ У ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ |
|
Creator |
Довгополова, Л. Д.; викладач кафедри соціальних технологій Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
stages of the project method; historical aspects of the formation method of projects in foreign pedagogical theory and practice; project method
— етапи розвитку методу проектів; історичні аспекти становлення методу проектів у зарубіжній педагогічній теорії та практиці; метод проектів УДК 371.3(045) |
|
Description |
The article deals with historical aspects of the project method formation in foreign pedagogical theory and practice, with emphasis on the stages of development of this method and refined periodization. In the article significant role of the project method in solving the problem of search and cognitive skills of students, forming their ability to construct their own knowledge, to see, formulate and solve a problem, that extends their abilities to achieve psychological maturity and promote successful entry into professional activities, is stressed. The author expresses his opinion that today the method of projects is one of promising methods of teaching, because it creates conditions for creative self-actualization of participants of educational process, increases their motivation to gain knowledge, contributes to the development of their intellectual abilities
У статті розглянуто історичні аспекти становлення методу проектів у зарубіжній педагогічній теорії та практиці, виділено етапи розвитку цього методу та уточнена періодизація. Підкреслюється значна роль, яку відігравав і відіграє метод проектів у вирішенні проблеми розвитку пошуково-пізнавальних навичок студентів, формування у них уміння самостійно конструювати свої знання, бачити, формулювати і розв’язувати проблему, що розширює можливості для досягнення психологічної зрілості та сприяє успішному входженню студента у професійну діяльність. Автор висловлює думку про те, що сьогодні метод проектів вважається одним із перспективних методів навчання, тому що він створює умови для творчої самореалізації учасників навчального процесу, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-03-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10195
10.18372/2411-264X.6.10195 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015) Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015) |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|