Record Details

ІНТЕГРАЦІЯ РЕСУРСІВ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ З НАВЧАННЯ ОРГАНІЧНІЙ ХІМІЇ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ІНТЕГРАЦІЯ РЕСУРСІВ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ З НАВЧАННЯ ОРГАНІЧНІЙ ХІМІЇ
INTEGRATION OF EDUCATION AND INFORMATION RESOURCES OF HIGHER EDUCATION WHEN ORGANISATING SELF-STUDY WORK OF THE FUTURE PHARMACEUTISTS IN ORGANIC CHEMISTRY
 
Creator Головченко, Оксана Іванівна
 
Subject інтеграція ресурсів; майбутні фармацевти; освітньо-інформаційне середовище М(Ф)ЗВО
547+378.147.88:615
integration of resources; future pharmaceutists; educational and information environment of M(P)HEIs

 
Description У статті обґрунтовано доцільність інтеграції ресурсів освітньо-інформаційного середовища медичних (фармацевтичного) закладів вищої освіти (М(Ф)ЗВО) під час організації самостійної роботи майбутніх фармацевтів з навчання органічній хімії. Застосовано методи дослідження – логіко-структурний аналіз з метою виокремлення термінів і понять, які є у науковому обігу для позначення інформаційної складової освітнього середовища М(Ф)ЗВО; термінологічний – з тим, щоб визначити авторську позицію щодо тлумачення поняття «освітньо-інформаційне середовище М(Ф)ЗВО»; метод анкетування (онлайн-інтерв’ювання) – для з'ясування основних складнощів, які виникають з організацією самостійної роботи з органічної хімії в ситуації екстериторіальної взаємодії учасників освітнього процесу; аналітико-системний метод – для виокремлення напрямів удосконалення методики організації самостійної роботи майбутніх фармацевтів з органічної хімії на засадах інтеграції ресурсів інформаційно-освітнього середовища М(Ф)ЗВО. Визначено авторську позицію щодо тлумачення поняття «освітньо-інформаційне середовище М(Ф)ЗВО» як системно організованої сукупності умов задля здійснення ефективного й безпечного освітнього процесу, що передбачає цілеспрямовану, динамічну взаємодію його учасників на основі застосування комп’ютерно орієнтованих засобів навчання з метою формування загальних і професійних компетентностей у майбутніх фахівців галузі охорони здоров’я. На основі даних онлайн-інтерв’ювання студентів денної форми навчання фармацевтичного факультету НМУ імені О.О. Богомольця (всього 108 осіб) з’ясовано доцільність комбінування інформації, що отримується за допомогою електронних ресурсів і сервісів (навчальний (освітній) портал; система MOODLE з електронним навчальним курсом з дисципліни; середовище для виконання практичних завдань; середовище для організації проєктної діяльності (Microsoft Оffice 365, G Suitе); соціальні мережі на прикладі Facebook профільної кафедри тощо) з академічними текстами (підручники, навчальні посібники, методичні рекомендації, наукові статті тощо) з основних тем навчальної дисципліни «Органічна хімія».
The article substantiates the feasibility of integrating the education and information resources of medical (pharmaceutical) of higher education institutions (Medical (Pharmaceutical) Higher Education Institutions (M(P)HEIs)) when organisating self-study work of the future pharmaceutists in Organic Chemistry. The study relied on the research methods which were as follows: a logic and structural analysis to distinguish the terms and concepts that were used for designation of the information component of the education environment of M(P)HEIs; a terminological method that was aimed at defining the author's position regarding the interpretation of the concept of “educational information environment of M(P)HEI”; a survey method (online questionnaire-based) that was intended to clarify the main challenges arising when organising self-study work in Organic Chemistry in the settings of extraterritorial interaction of participants in the educational process; an analytical-system method for specifying directions of improvement of the methodology of organising self-study work of pharmaceutists in Organic Chemistry based on the integration of resources of information and educational environment of M(P)HEIs. The study has worked out the author's interpretation of the concept of “educational information environment of M(P)HEI” as a systematically organised set of conditions for the implementation of an effective and safe educational process, which involves purposeful, the dynamic interaction of its participants based on the use of computer-aided learning tools to form general and professional competencies in future healthcare professionals. Having used the results of the online survey involving 108 full-time students of the Pharmaceutical Faculty of Bogomolets National Medical University, it was found feasible to combine the domains which are as follows:  information obtained through electronic resources and services (educational (educational) portal; the MOODLE system with an e-learning course in the discipline; an environment for practical assignments; the environment for project-purpose work organisation (Microsoft Office 365, G Suite); social networks, using the Facebook account for the specialism department as the example, with academic texts (textbooks, tutorials, guidelines, scientific articles, etc.) on the main topics of the course of “Organic Chemistry”
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2020-06-01
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14678
10.18372/2411-264X.16.14678
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 16 (2020); 44-53
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 16 (2020); 44-53
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 16 (2020); 44-53
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ