Record Details

ЗМІСТОВІ КОМПОНЕНТИ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ЗМІСТОВІ КОМПОНЕНТИ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
CONTENT COMPONENTS OF EDUCATIONAL AND PROFESSIONAL COMMUNICATION OF FOREIGN STUDENTS-MEDICIANS
 
Creator Кушнір, Ірина Миколаївна
 
Subject іноземні студенти; медичний навчально-професійний дискурс; українська мова як іноземна
81'243'276.6:61:378
foreign students; medical educational and professional discourse; Ukrainian as a foreign language

 
Description Мета статті – описати основні складники україномовного медичного навчально-професійного дискурсу як формату навчально-професійного спілкування іноземних студентів-медиків українських ЗВО, а також як базису відбору змісту навчання української мови як іноземної. Для реалізації зазначеної мети було використано такі теоретичні методи, як аналіз наукових лінгвопсихологічних, теорії мовної комунікації, лінгводидактичних досліджень; систематизація, узагальнення та синтез існуючих описів і характеристик україномовного медичного дискурсу; а також емпіричні: аналіз навчальних посібників для іноземних студентів-медиків, з метою одержання експертної оцінки визначених нами принципів відбору навчальних мовних матеріалів. Залучаючись до україномовного медичного дискурсу, іноземні студенти медичного профілю одержують фахові знання та можливість стати суб’єктами комунікативних практик професійного спілкування як з рівноправними фахівцями, так і різними членами українського соціуму (пацієнтами), на кого спрямована професійна діяльність майбутнього лікаря. Лінгводидактична інтерпретація цього різновиду медичного дискурсу дозволяє сформулювати часткові принципи відбору мовно-мовленнєвих матеріалів для навчання української мови як іноземної.
The purpose of the article is to describe the main components of Ukrainian-language medical educational and professional discourse as a format of educational and professional communication of foreign medical students of Ukrainian universities, also like a basis for selecting the content of Ukrainian as a foreign language. For realization of the specified purpose such theoretical methods, as the analysis of scientific lingvopsychological, the theory of language communication, lingvodidactic researches were used; systematization, generalization and synthesis of existing descriptions and characteristics of Ukrainian-language medical discourse; also such empirical methods: analysis of textbooks for foreign medical students, in order to obtain an expert assessment of our principles of selection of educational language materials. By engaging in Ukrainian-language medical discourse, foreign medical students gain professional knowledge and the opportunity to become subjects of communicative practices of professional communication with equal professionals and various members of Ukrainian society (patients), to whom the future doctor's professional activity is directed. Linguodidactic interpretation of this type of medical discourse allows to formulate partial principles of selection of language and speech materials for teaching Ukrainian as a foreign language. The linguo-methodical interpretation of the studied phenomenon will help in the selection of language material and the creation of methodological developments and manuals on the Ukrainian language for foreign students; in the choice of teaching methods and techniques necessary for the formation of cognitive-linguistic skills of decoding / coding of a communicative event by instrumentality of a foreign (Ukrainian) language.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2020-12-24
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/15020
10.18372/2411-264X.2(17).15020
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 17 (2020); 27-33
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 17 (2020); 27-33
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 17 (2020); 27-33
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ