THE FORMATION OF HEURISTIC THINKING OF MASTER'S IN CHOLAR CONDUCTING (METHODOLOGICAL ANALYSIS)
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THE FORMATION OF HEURISTIC THINKING OF MASTER'S IN CHOLAR CONDUCTING (METHODOLOGICAL ANALYSIS)
ФОРМУВАННЯ ЕВРИСТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАГІСТРАНТІВ З ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ (МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ) |
|
Creator |
Цін, Сюй
|
|
Subject |
preparation of master's; future teachers of conducting choir disciplines; heuristic approach; methodological analysis; functions of professional training; diagnosis of levels of formation
— підготовка магістрантів; майбутні викладачі диригентсько-хорових дисциплін; евристичний підхід; методологічний аналіз; функції фахової підготовки; діагностика рівнів сформованості 378.091.33:[78.087.68+7.071.2] |
|
Description |
The article deals with the issue of innovative arrangement of the process of preparation of master's in pedagogical universities from the point of view of the heuristic approach to formation of creative personality of future teachers of conducting and choral disciplines. The urgent tasks of art education on creation of a new perfect system of professional training of specialists, search for heuristic mechanisms of filling the educational art process with new content are highlighted. Attention is drawn to the content of the preparation of masters in choral conducting as a concentrated creative process, which requires a detailed study of the possibilities of its heuristic ordering. The purpose of the article is to cover the methodological bases of forming the heuristic thinking of the master's in choral conducting of pedagogical universities. The research methods are applied – theoretical for the analysis of scientific researches in the field of educational philosophy, psychology of thinking, art education on the problem of forming heuristic thinking, conducted in Ukraine and abroad; general for comparison, systematization, generalization of scientific information from the standpoint of determining the methodological bases of the phenomenon under study. The concept of "heuristics" in the understanding of creativity of cognition, creativity of activity, productive thinking, creative search, achievement of new creative result is analyzed. The definition of "heuristic thinking" is considered as a creative intellectual activity aimed at finding ways to make decisions in the face of problematic situations to obtain a new product. The possibility of forming the heuristic thinking of master's in the course of conductor-choral training is substantiated. The basic functions of professional preparation of undergraduates (system, cognitive, prognostic, evaluative, projective, search, constructive) are presented. The basic approaches to the formation of the heuristic thinking of the undergraduate students in choral conducting: personal, hermeneutic, algorithmic, creative, acmeological, reflexive-activity. The results of the diagnostic stage of experimental work are presented. The basic directions of further research of the stated scientific problem are highlighted
У статі актуалізовано питання інноваційного облаштування процесу підготовки магістрантів у педагогічних університетах з точки зору евристичного підходу до формування творчої індивідуальності майбутніх викладачів диригентсько-хорових дисциплін. Висвітлено нагальні завдання мистецької освіти по створенню нової досконалої системи професійної підготовки фахівців, пошуку евристичних механізмів наповнення навчального мистецького процесу новим змістом. Акцентовано увагу на змісті підготовки магістрів з хорового диригування як концентрованого творчого процесу, який потребує детального вивчення можливостей евристичного його впорядкування. Метою статті визначено висвітлення методологічних основ формування евристичного мислення магістрантів з хорового диригування педагогічних університетів. Застосовано методи дослідження – теоретичні для аналізу наукових досліджень у галузі філософії освіти, психології мислення, мистецької освіти з проблеми формування евристичного мислення, проведених в Україні та за кордоном; загальнологічні для порівняння, систематизації, узагальнення наукової інформації з позиції визначення методологічних основ досліджуваного феномена. Проаналізовано поняття «евристика» в розумінні творчості пізнання, творчості діяльності, продуктивного мислення, творчого пошуку, досягнення нового творчого результату. Розглянуто дефініцію «евристичне мислення», як творчу інтелектуальну діяльність, спрямовану на пошук шляхів для прийняття рішень в умовах проблемних ситуацій для отримання нового продукту. Обґрунтовано можливість формування евристичного мислення магістрантів у процесі диригентсько-хорової підготовки. Представлено основні функції фахової підготовки магістрантів (системна, пізнавальна, прогностична, оцінювальна, проєктивна, пошукова, конструктивна). Наведено основні підходи до формування евристичного мислення магістрантів з хорового диригування: особистісний, герменевтичний, алгоритмічний, креативний, акмеологічний, рефлексивно-діяльнісний. Представлено результати діагностувального етапу дослідно-експериментальної роботи. Висвітлено основні напрямки подальшого дослідження заявленої наукової проблеми. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2020-06-01
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14689
10.18372/2411-264X.16.14689 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 16 (2020); 130-136
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 16 (2020); 130-136 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 16 (2020); 130-136 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|