THE EXPERIENCE OF THE USING PICTURE THERAPY AS A METHOD OF OVERCOMING THE AGRESSION OF PRIMARY SCHOOL CHILDREN
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THE EXPERIENCE OF THE USING PICTURE THERAPY AS A METHOD OF OVERCOMING THE AGRESSION OF PRIMARY SCHOOL CHILDREN
ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ МАЛЮНКОВОЇ ТЕРАПІЇ ЯК МЕТОДУ ПОДОЛАННЯ АГРЕСИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
|
Creator |
Барановська, Лілія Володимирівна
Главінська, Еліна Сергіївна |
|
Subject |
picture therapy; primary school age; aggressiveness; emotional sphere; emotional status; methods of psychocorrection
— малюнкова терапія; молодший шкільний вік; агресивність; емоційна сфера; емоційний стан; методи психокорекції 159.922.6 |
|
Description |
The article is devoted the experience of the using imaging therapy as an art-therapeutic method of diagnosis and psychocorrection of aggressiveness of children of primary school age. Theoretical analysis of the specificity of using picture therapy methods with the application of different types of fine arts in the work with the emotional sphere, in particular the problem of aggressive behavior as a result of the unmet needs of the child is carried out. The views of psychologists of art-therapists on the question of the expediency of using image therapy in work with children are analyzed. The issues of causes and types of aggression of children of primary school age are considered, possible negative consequences of the aggressive behavior as well as the features and advantages of using picture therapy in work overcoming the aggression and aggressive behavior of children of primary school age. A decrease in the level of aggressiveness of children of primary school age due to the implementation of a psychocorrectional program using the methods of imaging therapy was experimentally found. Practical recommendations are given to psychologists, educators, parents and pupils to reduce the level of aggression by means of picture therapy. Picture therapy is one of the types of art therapy, it is a universal method of psychological influence, because it can be used as a method of psychological influence on people of different ages, who have different problems. Drawing activates the brain of the child, because in the process of drawing coordinated both visual and imaginative thinking, and in the process of discussing with the child created drawings – abstract. Image therapy is a progressive method in psychocorrection, psychotherapy and psychological counseling with the use of art, creativity and the development of imagination and creativity. The main purpose and value of such therapy is that it develops the child's ability to express himself and self-knowledge, thereby harmonizing his mental state. With the help of art, on a symbolic level, you can express and explore a wide variety of feelings and emotions: love, hatred, image, anger, fear, joy, etc.
У статті висвітлено досвід використання малюнкової терапії як арт-терапевтичного методу діагностики та психокорекції агресивності дітей молодшого шкільного віку. Здійснено теоретичний аналіз специфіки використання методу малюнкової терапії із застосуванням різних видів образотворчого мистецтва в роботі з емоційною сферою, зокрема з проблемами агресивної поведінки як реакції на незадоволені потреби дитини. Проаналізовано погляди психологів арт-терапевтів на питання доцільності використання малюнкової терапії в роботі з дітьми. Розглянуті причини та види агресивності молодших школярів, можливі негативні наслідки агресивної поведінки дитини, а також особливості й переваги використання малюнкової терапії з подолання агресивності та агресивної поведінки молодших школярів. Представлено результати емпіричного дослідження: виявлено зниження рівнів агресивності молодших школярів внаслідок реалізації психокорекційної програми з використанням методу малюнкової терапії. Наведено практичні рекомендації психологам, педагогам, батькам, учням щодо зниження рівня агресивності молодших школярів засобами малюнкової терапії. Малюнкова терапія є різновидом арт-терапії, це універсальний метод психологічного впливу на людей різного віку, що мають різні проблеми. Малювання активізує роботу головного мозку дитини, оскільки в процесі малювання координується як наочно-дійове, так і образне мислення, а в процесі обговорення з дитиною створених малюнків – абстрактне. Малюнкова терапія є прогресивним методом психокорекції, психотерапії та психологічного консультування з використанням мистецтва, творчості, сприяє розвитку уяви та креативності. Головна мета і цінність такої терапії в тому, що вона розвиває здатність дитини до самовираження і самопізнання, завдяки чому гармонізується її психічний стан. За допомогою мистецтва можна на символічному рівні висловити і досліджувати найрізноманітніші почуття та емоції: любов, ненависть, образу, злість, страх, радість тощо |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2020-06-01
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14691
10.18372/2411-264X.16.14691 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 16 (2020); 144-151
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 16 (2020); 144-151 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 16 (2020); 144-151 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|