Record Details

PEDAGOGICAL FEATURES OF GROUND TRAINING IN COMBAT FLIGHTS OF FUTURE TACTICAL AVIATION PILOTS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title PEDAGOGICAL FEATURES OF GROUND TRAINING IN COMBAT FLIGHTS OF FUTURE TACTICAL AVIATION PILOTS
ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАЗЕМНОГО НАВЧАННЯ БОЙОВИМ ПОЛЬОТАМ МАЙБУТНІХ ЛЬОТЧИКІВ ТАКТИЧНОЇ АВІАЦІЇ
 
Creator Невзоров, Роман Вікторович
 
Subject battle flight; pedagogical features; the pedagogical system of providing of quality; pedagogical features; surface battle studies; tactical aviation

бойовий політ; наземне бойове навчання; педагогічна система забезпечення якості; педагогічні особливості; підготовка майбутніх льотчиків; тактична авіація
378.147
 
Description In the article that is the publication of separate positions of doctoral dissertation research, authorial conceptual vision of problem of surface studies to battle flights (surface battle studies) of future pilots of tactical aviation is presented. It is important the constituent of professional preparation of soldiery pilots practically was not investigated from positions of professional aviation pedagogics and military pedagogics. Forming primary readiness future of soldiery pilots to own flying studies and implementation of urgent flying tasks, surface studies to battle flights mortgage foundation on the future for effective professional activity. An aim and tasks to the article is a ground of surface studies to battle flights of future pilots of tactical aviation as new separate direction of military pedagogics and selection of him pedagogical features. On the basis of complex of the scientific, special pedagogical and empiric methods, an author examines him as an independent pedagogical construction fundamentally different from methodology of flying studies and  surface preparation to flights. It is suggested to define surface studies to battle flights of future pilots of tactical aviation as a division of military-pedagogical science, that investigates conformities to law of forming on earth of personality, battle activity of that comes true midair and grounds maintenance, forms and methods of the system of surface education, studies and education on the whole future pilots of tactical aviation. Distinguished and reasonable her basic pedagogical features - integration and multilevel character of surface studies to battle flights of future pilots of tactical aviation
У статті, що є публікацією окремих положень докторського дисертаційного дослідження, презентоване авторське концептуальне бачення проблеми наземного навчання бойовим польотам (наземного бойового навчання) майбутніх льотчиків тактичної авіації. Ця важлива складова фахової підготовки військових пілотів практично не досліджувалася з позицій професійної авіаційної педагогіки та військової педагогіки. Автором відмічено, що в практиці вітчизняних закладів вищої військової освіти (ЗВВО) вона функціонує досить традиційно і не враховує новітні науково-теоретичні підходи і рекомендації. Між тим, формуючи первинну готовність майбутність військових льотчиків до власне льотного навчання і виконання бойових польотних завдань, наземне навчання бойовим польотам закладає фундамент на майбутнє для ефективної професійної діяльності. Воно стає особливо актуальною в сучасний складний період для нашої держави, зважаючи на зовнішню агресію, гібридну війну та перехід на стандарти НАТО. Метою та завданням статті є обґрунтування наземного навчання бойовим польотам майбутніх льотчиків тактичної авіації як нового окремого напряму військової педагогіки та виокремлення його педагогічних особливостей. На основі комплексу загальнонаукових, спеціальних педагогічних та емпіричних методів, автор розглядає наземне бойове навчання як самостійну педагогічну конструкцію, принципово відмінну від методики льотного навчання та наземної підготовки до польотів. Пропонується визначити наземне навчання бойовим польотам майбутніх льотчиків тактичної авіації як розділ військово-педагогічної науки, що досліджує закономірності формування на землі особистості, бойова діяльність якої здійснюється у повітрі й обґрунтовує зміст, форми і методи системи наземного виховання, навчання й освіти в цілому майбутніх льотчиків тактичної авіації. Теорія цієї педагогічної конструкції ще знаходиться в стані розробки (потребують уточнення й експериментального підтвердження методологічний інструментарій, принципи і форми організації, критерії і методи оцінки професійної готовності), але вже сформульовані об’єкт, предмет, сутність і завдання. Виділені й обґрунтовані її основні педагогічні особливості – інтегративний і багаторівневий характер наземного навчання бойовим польотам майбутніх льотчиків тактичної авіації, що повинно знайти практичне відображення в конкретних положеннях освітнього процесу вітчизняних ЗВВО
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2020-06-01
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14685
10.18372/2411-264X.16.14685
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 16 (2020); 103-109
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 16 (2020); 103-109
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 16 (2020); 103-109
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ