TRANSPORT INNOVATIONS AS A FACTOR AFFECTING THE MODERNIZATION OF TRANSPORT TECHNOLOGY BACHELOR'S TRAINING AT UKRAINIAN UNIVERSITIES
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
TRANSPORT INNOVATIONS AS A FACTOR AFFECTING THE MODERNIZATION OF TRANSPORT TECHNOLOGY BACHELOR'S TRAINING AT UKRAINIAN UNIVERSITIES
ІННОВАЦІЇ НА ТРАНСПОРТІ ЯК ФАКТОР МОДЕРНІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З ТРАНСПОРТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УКРАЇНСЬКИХ ЗВО |
|
Creator |
Лебідь, Ірина Георгіївна
|
|
Subject |
bachelor; development trends; innovations; state of training; transport technology
— бакалавр; інновації; стан підготовки; тенденції розвитку; транспортні технології 378.046-021.64:656.1/5 |
|
Description |
The article concentrates on the analysis of modern innovations and development trends in the transport system from the global perspective. It looks at the main consequences the introduction of such technological advancements will have for society as a whole emphasizing the required changes in the transportation industry and transport technology professionals` knowledge and skills. The paper aims to draw a parallel between the innovative development tendencies in transport technologies and the state of professional training of bachelors majoring in specialty 275 “Transport technology” at Ukrainian universities. The study is based on the following methods: structural and system analysis, systematization, comparison and synthesis of information sources, experience, and achievements in this field, as well as pedagogical design for modeling the possibilities of applying the obtained results in the national educational practice. The article highlights the main transport technology development trends (computerization as well as the development and implementation of technological solutions that make transport more environmentally friendly, energy-efficient and cost-effective, stepping up the requirements for industry employees` professional training); the state of transport technology bachelors` training at the institutions of higher education in Ukraine is identified as satisfactory; it is carried out in the direction of knowledge formation and development of skills mostly in traditional transport-related disciplines. However, the training content should be complemented by courses in information technology and innovative transport systems and processes
Стаття присвячена аналізу сучасних інновацій та тенденцій розвитку у транспортній системі, основних наслідків, що їх матиме впровадження таких інновацій не лише для транспортної галузі (зокрема в аспекті кадрового забезпечення), а й суспільства в цілому. Мета статті полягає у встановленні відповідності між інноваційними тенденціями розвитку транспорту та технологій та станом професійної підготовки студентів-бакалаврів за спеціальністю 275 «Транспортні технології» у вітчизняних ЗВО. В основу дослідження покладені наступні методи: структурно-системний аналіз, систематизація, порівняння та узагальнення інформаційних джерел, досвіду та досягнень у цій сфері, а також педагогічне проектування з метою моделювання можливостей застосування отриманих результатів у вітчизняній освітній практиці. У статті виокремлено основні тенденції розвитку транспортних технологій (комп’ютеризація і розробка та впровадження технологічних рішень, що роблять транспорт більш екологічним, енергоефективним та економічно вигідним; зростання вимог до професійної підготовки працівників галузі); визначено стан підготовки бакалаврів з транспортних технологій у вітчизняних ЗВО, що, на сьогодні, знаходиться на задовільному рівні та здійснюється у напрямку формування знань та розвитку навичок з традиційних дисциплін – теорії транспортних систем та технічних наук; управління дорожнім рухом та управління транспортними засобами; економіки транспорту, а також з ряду галузевих аспектів тощо; виокремлено перспективні напрями розвитку підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю 275 – було встановлено, що зміст навчання слід доповнювати курсами з інформаційних технологій та інноваційних транспортних систем і процесів; визначено, що розробці таких курсів повинна передувати значна робота, проведена науковими працівниками, науковцями та професіоналами з аналізу прогресивного досвіду зарубіжних країн, «запозичення» найефективніших ідей, пристосування цих напрацювань до потреб України та втілення їх у життя |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2020-06-01
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14682
10.18372/2411-264X.16.14682 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 16 (2020); 78-85
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 16 (2020); 78-85 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 16 (2020); 78-85 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|