АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА
ANALYSIS OF THE RESULTS OF THE FORMATIVE STAGE OF THE PEDAGOGICAL EXPERIMENT ON THE INTRODUCTION OF THE MODEL OF BACHELOR TRAINING IN CYBER SECURITY IN THE CONDITIONAL AND DIGITAL ENVIRONMENT |
|
Creator |
Самойленко, Олексій Олександрович
|
|
Subject |
бакалавр з кібербезпеки; конструктивна модель підготовки; модель; освітньо-цифрове середовище; педагогічний експеримент, середовище
378.14 bachelor in cybersecurity; constructive model of training; model; educational-digital environment; pedagogical experiment; environment — |
|
Description |
В статті представлені аналіз результатів формувального етапу педагогічного експерименту щодо впровадження моделі підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. Зазначено, що бакалаврам з кібербезпеки подавалася технологія навчання у курсах такого типу, зокрема, надавалися методики та електронний супровід, інтерактивні лекції, навчальні аудіокниги, презентації з профільних дисциплін, відеолекції, онлайн-трансляції, електронні он-лайн калькулятори, масове та дистанційне навчання, YouTube канали з інтерактивом для самоперевірки отриманих знань, мережеві тренажери для програмування, колаборативні освітні платформи, колаборативне навчання у мобільних додатках, колаборативні онлайн-платформи, віртуальні моделі і онлайн-лабораторії, тривимірна графіка середовища для візуального програмування, обробки даних, чaт-бoти. Дослідження здійснювалося з дотриманням низки вимог, основними з яких є такі: дотримання методики та термінів проведення експерименту (тривалість у часі, здійснення корекції організації та відтворення результатів); обґрунтування експериментальної бази дослідження. Експериментальна робота проводилася протягом п’яти років. В експерименті брало участь 879 бакалаврів з кібербезпеки. Розглянуто отримані результати сформованої готовності бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища за визначеними критеріями у контрольних та експериментальних групах до і після експерименту. Рівні сформованості готовності бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища до професійної діяльності за мотиваційним, інтеграційним, діяльнісно-операційним та творчим критерієм у контрольних та експериментальних групах до і після експериментального дослідження представлені у вигляді розрахункових таблиць. Отримані результати експериментального дослідження надають можливість стверджувати, що конструктивна модель підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища є ефективною
The article presents an analysis of the results of the formative stage of the pedagogical experiment on the implementation of the model of training bachelors in cybersecurity in an educational and digital environment. It is noted that bachelors in cybersecurity were provided with training technology in courses of this type, in particular, provided methods and electronic support, interactive lectures, audiobooks, presentations on specialized disciplines, video lectures, online broadcasts, electronic online calculators, mass and distance learning, YouTube channels with interactive self-assessment, online programming simulators, collaborative educational platforms, collaborative learning in mobile applications, collaborative online platforms, virtual models and online labs, three-dimensional graphics environment for visual programming, data processing, chatbots. The study was carried out in compliance with a number of requirements, the main of which are: compliance with the methodology and timing of the experiment (duration in time, the implementation of the correction of the organization and reproduction of results); substantiation of the experimental base of the research. The experimental work was carried out for five years. 879 bachelors in cybersecurity took part in the experiment. The obtained results of the formed readiness of bachelors in cybersecurity in the conditions of educational and digital environment according to certain criteria in control and experimental groups before and after the experiment are considered. Levels of readiness of bachelors in cybersecurity in the educational-digital environment for professional activity by motivational, integration, activity-operational and creative criteria in control and experimental groups before and after experimental research are presented in the form of spreadsheets. The obtained results of the experimental study provide an opportunity to assert that the constructive model of training bachelors in cybersecurity in the educational-digital environment is effective |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2020-12-24
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/15027
10.18372/2411-264X.2(17).15027 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 17 (2020); 80-90
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 17 (2020); 80-90 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 17 (2020); 80-90 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|