ELECTRONIC RESOURCES IN TEACHING AND LEARNING THE HISTORY OF PEDAGOGY
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ELECTRONIC RESOURCES IN TEACHING AND LEARNING THE HISTORY OF PEDAGOGY
ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ У ВИКЛАДАННІ ТА НАВЧАННІ ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ |
|
Creator |
Кірдан, Олена Леонідівна
|
|
Subject |
higher education; vocational training; history of pedagogy; teaching and learning; electronic sources; electronic resources
— вища освіта; професійна підготовка; історія педагогіки; викладання та навчання; електронні джерела; електронні ресурси 373.5.011.3-051:94]:004.77 |
|
Description |
The research on the problem of using electronic resources in teaching and learning the history of pedagogy is relevant at theoretical, methodological and practical levels. Some of its aspects were considered in the works of domestic scientists on the organization of blended learning, the use of electronic learning tools, didactic opportunities of open educational resources, etc. On the basis of the analysis of legal documents, state standards of higher pedagogical education, own practical activity, it was ascertained on the necessity to use the potential of electronic resources in teaching and teaching the discipline «History of Pedagogy». The purpose is to identify and analyze electronic resources as a component of sources of information in teaching and teaching of the educational component «History of Pedagogy» in higher education institutions of Ukraine. The following methods were used to achieve the defined goal and tasks: theoretical: analysis, synthesis, concretization, comparison and generalization of scientific sources of the circle of the studied problem; study of regulatory documents; empirical: analysis and generalization of pedagogical experience. According to the information criterion, the following groups of electronic resources – components of the recommended sources of information in teaching and teaching of the educational component «History of pedagogy» are identified and characterized: electronic resources of local networks; open educational resources; electronic documents; digital resources; scientific information databases; electronic libraries, historical and cultural resources; electronic biographies; electronic collections; historical and pedagogical sites and museum sites. The peculiarities of the content filling of isolated groups of electronic resources are revealed. The topics of the educational component «History of the Ukrainian School and Pedagogy» are specified, the contents of which are recommended for updating on the basis of the offered electronic resources
Дослідження проблеми використання електронних ресурсів у викладанні та навчанні історії педагогіки є актуальним на теоретичному, методичному та практичному рівнях. Окремі її аспекти розглядалися в працях вітчизняних науковців щодо організації змішаного навчання, використання електронних засобів навчання, дидактичних можливостей відкритих освітніх ресурсів та ін. На основі аналізу нормативно-правових документів, державних стандартів вищої педагогічної освіти, власної практичної діяльності констатовано на необхідності використання потенціалу електронних ресурсів у навчанні та викладанні навчальної дисципліни «Історія педагогіки». Мета – виокремити та проаналізувати електронні ресурси як складник джерел інформації у навчанні та викладанні освітнього компоненту «Історія педагогіки» у закладах вищої освіти України. Для досягнення визначеної мети та завдань використано методи: теоретичні: аналіз, синтез, конкретизація, порівняння та узагальнення наукових джерел кола досліджуваної проблеми; вивчення нормативно-правових документів; емпіричні: аналіз та узагальнення педагогічного досвіду. За інформаційним критерієм виокремлено та схарактеризовано такі групи електронних ресурсів – складників рекомендованих джерел інформації у навчанні та викладанні освітнього компоненту «Історія педагогіки»: електронні ресурси локальних мереж; відкриті освітні ресурси; електронні документи; цифрові ресурси; науково-інформаційні бази даних; електронні бібліотеки, історико-культурні ресурси; електронні біографії; електронні колекції; історико-педагогічні сайти та сайти музеїв. Розкрито особливості змістового наповнення виокремлених груп електронних ресурсів. Вказано теми освітнього компоненту «Історія української школи і педагогіки», зміст яких рекомендований до оновлення на основі запропонованих електронних ресурсів |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2020-06-01
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14679
10.18372/2411-264X.16.14679 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 16 (2020); 53-59
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 16 (2020); 53-59 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 16 (2020); 53-59 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|