ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО КЕРІВНИЦТВА ВОКАЛЬНО-ХОРОВИМИ КОЛЕКТИВАМИ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО КЕРІВНИЦТВА ВОКАЛЬНО-ХОРОВИМИ КОЛЕКТИВАМИ
A DIAGNOSTIC STUDY OF FORMATION OF READINESS OF FUTURE MUSIC TEACHERS TO THE LEADERSHIP OF THE VOCAL-CHORAL TEAMS |
|
Creator |
Десян, Гао
|
|
Subject |
майбутні вчителі музики; фахова підготовка; готовність до керівництва; вокально-хорові колективи; діагностика рівнів готовності; експериментальний інструментарій; методика
378.091.3 - 051:78 future music teachers; professional training; readiness for leadership; vocal-choral collectives; diagnostics of readiness levels; experimental tools; methodology — |
|
Description |
У статті висвітлено особливості перебігу діагностичного етапу формування готовності майбутніх учителів музики до керівництва вокально-хоровими колективами учнівської молоді. Акцентовано увагу на вимогах до фахової підготовки студентів у вищих закладах мистецької освіти відповідно світових освітніх парадигм. Представлено власний погляд автора на досліджувану проблему відповідно тотожності напрямків перспективного розвитку мистецької освіти України та Китаю у цілісному баченні необхідності формування фахівця, здатного самостійно впорядковувати освітнє середовище, оперувати мистецькими інформаційними ресурсами. Обґрунтовано позицію автора про те, що наявність здібностей до керівництва є ознакою сформованих професійно значущих якостей майбутнього керівника мистецького колективу учнівської молоді. У статті представлений аналіз, класифікація останніх досліджень і публікацій з наукової проблеми, надані обґрунтовані висновки. Сформульовано мету статті, яка полягає у представленні результатів констатувального етапу дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості готовності майбутніх учителів музики до керівництва вокально-хоровими колективами. Презентовано методи науково-педагогічного дослідження: теоретичні, емпіричні, статистичні, що були застосовані для опрацювання отриманих даних, встановлення кількісних залежностей між досліджуваними явищами і процесами. Розкрито зміст і методику діагностування рівнів сформованості готовності до керівництва студентів із урахуванням структури означеного феномена за визначеними компонентами: мотиваційно-орієнтаційного, комунікативно-компетентнісного, діяльнісно-рефлексивного. Описано перебіг діагностичної розвідки впродовж трьох етапів її проведення. Представлено результати підрахунку отриманих даних, визначено та описано рівні сформованості досліджуваного феномена: низький, середній та високий, надано їх характеристики. Презентовано обґрунтовані результати проведеного експерименту. Висвітлено напрямки подальшої експериментальної роботи з формування готовності майбутніх учителів музики до керівництва вокально-хоровими колективами учнівської молоді
The article deals with peculiarities of the course of the diagnostic stage of forming the readiness of future music teachers to lead vocal-choir groups of student youth are covered in the article. Attention is drawn to the requirements for professional training of students in higher education institutions in accordance with the world educational paradigms. The author's own view of the problem under consideration of the identity of the directions of perspective development of art education of Ukraine and China is presented in a holistic vision of the need to form a specialist, able to self-regulate the educational environment, to manage artistic information resources. The author's position is substantiated that the presence of leadership abilities is a sign of the professionally important qualities of the future leader of the artistic collective of the student youth formed. The article presents the analysis, classification of recent research and publications on the scientific problem, and provides valid conclusions. The purpose of the article is formulated, which is to present the results of the ascertaining stage of experimental and experimental work to diagnose the formation of the readiness of future music teachers to the leadership of vocal-choral teams. The мethods of scientific and pedagogical research are presented: theoretical, empirical, statistical, which were applied for processing of the received data, establishing quantitative dependencies between the studied phenomena and processes. The content and the method of diagnosing the levels of readiness for students' leadership are revealed, taking into account the structure of the identified phenomenon by certain components: motivational-orientation, communicative-competence, activity-reflexive. The course of diagnostic reconnaissance during three stages of its conduct is described. The results of calculation of the received data are presented, the levels of formation of the studied phenomenon are defined and described: low, medium and high, their characteristics are given. The substantiated results of the experiment are presented. The directions of further experimental work on forming the readiness of future music teachers to the leadership of the vocal-choral teams of pupils youth |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2020-06-01
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14676
10.18372/2411-264X.16.14676 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 16 (2020); 29-35
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 16 (2020); 29-35 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 16 (2020); 29-35 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|