THE MECHANISM OF MARKETING THINKING IN EFECTIVE BUSINESS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THE MECHANISM OF MARKETING THINKING IN EFECTIVE BUSINESS
МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГОВОГО МИСЛЕННЯ В ЕФЕКТИВНОМУ БІЗНЕСІ |
|
Creator |
Чернявська, Тетяна Павлівна
|
|
Subject |
business activity; manager; marketing thinking; mechanism; personality; search opportunities
— бізнес-діяльність; маркетингове мислення; менеджер; механізм; пошук можливостей; особистість 159. 923.2:330.33.01 |
|
Description |
In the article describes a theoretical and methodological investigate of marketing aspect of business activity on the example of domestic managers of a manufacturing commercial enterprise. The purpose of the article is to reveal the specific features of marketing thinking as psychological factors of effective business activity, such as: search thinking style and focus on actual customer needs; development of a mechanism of marketing thinking of personality in the context of a business environment. For the diagnostic investigation the author used: survey (interview-conversation according to a certain plan), free interview without strict details on the general program; self-assessment profiles, expert evaluation by top managers of the effectiveness of mid-level managers; introspective survey with further structural survey and detailed record of answers. The mechanism scheme of marketing thinking in effective business is developed and presented. The basis of the mechanism of marketing thinking of managers is the feeling of the need for change, the search for and finding new economic opportunities and resources associated with this feeling. From these opportunities, the subject chooses viable and optimal in the context of a specific business environment and develops several alternative solutions to the actual needs (actual benefits, values) of customers. The theoretical significance of the investigate lies in the development and justification of the possibility of increasing the effectiveness of business activities of managers by forming and developing their marketing thinking and entrepreneurial value orientations using inside the company training, namely social psychological training. The actual direction of further research is the development of: methods aimed at the formation of significant specific associations of components of marketing thinking and value orientations that optimize the business activities of managers, businessmen; development, implementation and development in the direction of creative and search corrective-development program of marketing thinking of managers, which will promote the development of their effective business activity
У статті описано теоретико-методологічне дослідження маркетингового аспекту бізнес-діяльності на прикладі вітчизняних менеджерів виробничо-комерційного підприємства. Мета статті полягає в розкритті специфічних особливостей маркетингового мислення як психологічних факторів ефективної бізнес-діяльності, таких як: пошуковий стиль мислення і орієнтація на актуальні потреби клієнтів; розробки механізму маркетингового мислення особистості у контексті бізнес-середовища. Для проведення діагностичного дослідження автором використано: опитування (інтерв'ю-бесіда по певному плану), вільне інтерв'ю без строгої деталізації за загальною програмою; анкети самооцінок, експертна оцінка топ менеджерами ефективності діяльності менеджерів середньої ланки; інтроспективне опитування з подальшим структурованим опитуванням і детальним записом відповідей. Розроблено і представлено схему механізму маркетингового мислення в ефективному бізнесі. У основі механізму маркетингового мислення менеджерів лежить відчуття необхідності змін, пов'язаний з цим відчуттям пошук і знаходження нових економічних можливостей та ресурсів. З цих можливостей суб'єкт вибирає життєздатні і оптимальні в умовах конкретного бізнес середовища і розробляє декілька альтернативних варіантів рішень з врахуванням актуальних потреб (дійсних вигод, цінностей) клієнтів. Теоретичне значення дослідження полягає в розробці і обґрунтуванні можливості підвищення ефективності бізнес-діяльності менеджерів за допомогою формування і розвитку їх маркетингового мислення і підприємницьких ціннісних орієнтацій за допомогою внутрішньофірмового навчання, а саме соціально-психологічного тренінгу. Актуальним напрямком подальших досліджень є розробка: методики, направленої на формування істотних специфічних поєднань компонентів маркетингового мислення і ціннісних орієнтацій, що оптимізують бізнес-діяльність менеджерів, бізнесменів; розробка, упровадження і розвиток в напряму творчому і пошуковому коректувально-розвиваючої програми маркетингового мислення менеджерів, яка буде сприяти розвитку їх ефективній бізнес-діяльності |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2020-06-01
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14699
10.18372/2411-264X.16.14699 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 16 (2020); 203-210
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 16 (2020); 203-210 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 16 (2020); 203-210 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|