THE EXPERIENCE OF CANADA’S EDUCATIONAL POLICY AND ITS IMPORTANCE FOR EDUCATIONAL REFORM IN UKRAINE
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THE EXPERIENCE OF CANADA’S EDUCATIONAL POLICY AND ITS IMPORTANCE FOR EDUCATIONAL REFORM IN UKRAINE
ДОСВІД ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ КАНАДИ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ |
|
Creator |
Макух, Ольга Іванівна
Макух-Федоркова, Іванна Іванівна |
|
Subject |
higher education system; Association of Universities and Colleges of Canada; educational organizations; research projects; education funding
— система вищої освіти; Асоціація університетів та коледжів Канади; освітні організації; наукові проєкти; фінансування освіти 378.1 |
|
Description |
The article describes the Canadian education system and federal higher education funding programs. General scientific methods (analysis, synthesis, comparison, generalization, concretization), chronological and causal analysis, method of scientific extrapolation were used in the research. Elements of application of information of the educational process with the purpose of effective development of the sphere of educational services and maintenance of the quality of education are opened. Formation of its high socio-economic standards for the socio-industrial tasks of the country. Educational innovations were supported by the federal and provincial governments, which built cooperation on the part of the public and the country's industrial potential. In the conditions of change of information technologies and development of "economy based on knowledge", conceptual bases of policy in the field of educational change. The Canadian government has made education a priority. The level of education among the population is a key condition for ensuring the competitiveness of the national economy and, consequently, the welfare of the state. The system of higher education in Canada has a long British tradition, the features of which are formed in the provinces of the country. Educational services in universities and colleges depend on the regional economy and private business, which fund a significant part of research projects. As a result, financial funds are being set up in Canada, one of which is the Canadian Innovation Fund, which implements the tasks of the federal government and the provinces. The priority is to help talented young people and involve them in the industrial life of the country. Federal government policy is also aimed at reforming the program of financial accumulation for education in colleges and universities. Canada's educational policy was based on democracy and the national consolidation of its population
У статті описується канадська система освіти та федеральні програми фінансування вищої освіти. При проведенні дослідження застосувалися загальнонаукові методи (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, конкретизація), хронологічний та причинно-наслідковий аналіз, метод наукової екстраполяції. Розкриваються елементи застосування інформатизації освітнього процесу з метою ефективного розвитку сфери освітніх послуг та забезпечення якості освіти, формування її високих соціально-економічних стандартів для суспільно-промислових завдань країни. Освітні інновації відбулися за підтримки федерального і провінційних урядів, які вибудували взаємодію з боку громадськості та промислового потенціалу країни. Урядова політика країни щодо освіти стає її пріоритетним напрямком для забезпечення конкурентоспроможності національної економіки, а відповідно і добробуту держави. Система вищої освіти в Канаді має давні британські традиції, особливості яких формуються в провінціях країни. Освітні послуги в університетах та коледжах залежать від регіональної економіки та приватного бізнесу, які фінансують значну частину наукових проєктів. У зв’язку з цим у Канаді засновуються фінансові фонди, один з них «Канадський інноваційний фонд», який реалізує завдання федерального уряду та провінцій. Пріоритетне завдання полягає в допомозі талановитій молоді та залучення її до промислового життя країни. Федеральна політика уряду щодо реформування програми фінансового накопичення на навчання в коледжах та університетах значно покращила систему кредитування та дозволила молодим людям отримати якісну вищу освіту. Освітня політика Канади вибудовувалась на засадах демократизму та національної консолідації її населення |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2020-06-01
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14684
10.18372/2411-264X.16.14684 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 16 (2020); 96-103
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 16 (2020); 96-103 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 16 (2020); 96-103 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|