Record Details

Recommendations on the choice of options for the construction of airway air manage-ment network

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Recommendations on the choice of options for the construction of airway air manage-ment network
Рекомендации по выбору вариантов построения аеровузловой сети АС УВД
Рекомендації з вибору варіантів побудови аеровузлової мережі АС УПР
 
Creator Дрововозов, В. І.
Водоп'янов, С. В.
Ушаков, К. С.
 
Subject
004.05:004.738.2 (045)

004.05:004.738.2 (045)

004.05:004.738.2 (045)
 
Description The choice of options for the construction of the air hub network of the UPR AU, taking into account modern requirements and the anticipated increase in the intensity of air traffic, is an urgent problem. The air hub is the main autonomous element of the UWA AU, in which the organization and operation of flights require special coordination and coordination. The main task of the air hub network, which is a major component of the UWS AU, is to ensure that the system is able to function in real time through resource sharing. The real-time approach to solving air traffic control problems is the current adaptation of some of the system's subsystems as a whole to changing application conditions, the redistribution of network resources to address specific priority tasks. This approach is quite logical and natural, given that any large corporate network consists of separate segments. The proposed structures of computational networks for systems of critical application can serve as the basis for the construction of the information-computing subsystem of the UPR system, that is, a branched air node network with autonomous satellite and aviation onboard network segments.
Выбор вариантов построения аеровузловой сети АС УВД с учетом современных требований и предусмотренного увеличения интенсивности воздушного движения, является актуальной проблемой. Аероузел является основным автономным элементом АС УВД, в котором организация и выполнение полетов требуют специального согласования и координации. Главной задачей аеровузловой сети, которая является основной составляющей АС УВД, это обеспечение возможности функционирования системы в реальном времени за счет совместного использования ресурсов. Реальным подходом к решению задач управлением воздушным движением в реальном времени представляется текущая адаптация некоторых подсистем системы в целом к ​​условиям применения, меняются, перераспределение ресурсов сети для решения конкретных приоритетных задач. Такой подход вполне логичен и естественен, если учесть, что любая крупная корпоративная сеть состоит из отдельных сегментов. Предложенные структуры вычислительных сетей для систем критического применения могут служить в основе построения информационно-вычислительной подсистемы АС УВД, то есть разветвленной аеровузловой сети с автономными спутниковыми и авиационными бортовыми сетевыми сегментами.
Вибір варіантів побудови аеровузлової мережі АС УПР з урахуванням сучасних вимог та передбаченого збільшення інтенсивності повітряного руху, є актуальною проблемою. Аеровузол є основним автономним елементом АС УПР, у якому організація і виконання польотів вимагають спеціального узгодження і координування. Головною задачею аеровузлової мережі, яка є основною складовою АС УПР, це забезпечення можливості функціонування системи у реальному часі за рахунок сумісного використання ресурсів. Реальним підходом до рішення задач управлінням повітряним рухом у реальному часі представляється поточна адаптація деяких підсистем системи в цілому до умов застосування, що змінюються, перерозподіл ресурсів мережі для вирішення конкретних пріоритетних задач. Такий підхід цілком логічний і природний, якщо врахувати, що будь-яка крупна корпоративна мережа складається з окремих сегментів. Запропоновані структури обчислювальних мереж для систем критичного застосування можуть служити в основі побудови інформаційно-обчислювальної підсистеми АС УПР, тобто розгалуженої аеровузлової мережі з автономними супутниковими та авіаційними бортовими мережними сегментами.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-05-20
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/14469
10.18372/2073-4751.2(62).14469
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 2, № 62 (2019); 36-41
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 62 (2019); 36-41
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 62 (2019); 36-41
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ