Problems of Ukraine's integration into the joint aviation space of the EU
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Problems of Ukraine's integration into the joint aviation space of the EU
Проблемы интеграции Украины в совместное авиационное пространство ЕС Проблеми інтеграції України до спільного авіаційного простору ЕС |
|
Creator |
Жуков, І. А.
Долінце, Б. І. Балакін, С. В. |
|
Subject |
Civil aviation; airlines; air transportation; air traffic; passenger traffic; air transport; Single Eu-ropean Sky
656.7.022.1 Гражданская авиация; авиакомпании; авиаперевозки; авиаперевозки; пассажирские перевозки; авиаперевозки; Единое европейское небо 656.7.022.1 Цивільна авіація; авіалінії; повітряні перевезення; повітряний рух; пасажирські перевезення; повітряний транспорт; Єдине європейське небо 656.7.022.1 |
|
Description |
The paper considers the current situation in the air transportation market in Ukraine. It is shown that, in the Ukrainian segment of the global aviation market, the effectiveness of passenger traffic and air transportation in reference to passenger per kilometer may grow in national and international flight routes. An analysis of regulations governing all aspects of Ukraine's integration into the common aviation space of the European Union has been made. The authors justify the rapid increase in civil aviation efficiency and high capability of the air transport industry of Ukraine, taking into account the global rates of civil aviation development. The main problems that may arise during the integration into the EU airspace are considered on the example of the countries that have ratified these agreements and are in the final stages of their implementation. An analysis of the negative consequences for domestic airlines, which with the high competitiveness of European low-cost carriers will lose a significant share of the airline market both over Ukraine and abroad. A comparison of the aircraft fleet of Ukrainian aircraft with major European airlines was made on the basis of their age and wear.The impact of the COVID-19 pandemic on the efficiency of passenger transportation and its consequences on the air transportation market in Ukraine is considered.
В документе рассматривается текущая ситуация на рынке авиаперевозок Украины. Показано, что в украинском сегменте мирового авиационного рынка эффективность пассажирских перевозок и авиаперевозок по отношению к пассажиру на километр может вырасти на национальных и международных авиамаршрутах. Проведен анализ нормативных актов, регулирующих все аспекты интеграции Украины в общее авиационное пространство Европейского Союза. Авторы оправдывают стремительный рост эффективности гражданской авиации и высокой способностью авиапрома Украины, учитывая глобальные темпы развития гражданской авиации. Основные проблемы, которые могут возникнуть при интеграции в воздушное пространство ЕС, рассматриваются на примере стран, ратифицировавших эти соглашения и находящихся на завершающей стадии их реализации. Анализ негативных последствий для отечественных авиакомпаний, которые при высокой конкурентоспособности европейских лоукостеров потеряют значительную долю рынка авиаперевозок как над Украиной, так и за рубежом. Сравнение авиапарка украинских самолетов с крупными европейскими авиакомпаниями было сделано исходя из их возраста и износа. Рассматривается влияние пандемии COVID-19 на эффективность пассажирских перевозок и ее последствия для рынка авиаперевозок в Украине. У статті проаналізована поточна ситуація на ринку авіаперевезень в Україні. Показано, що в українському сегменті світового авіаційного ринку ефективність пасажирських перевезень та повітряних перевезень щодо пасажирів на кілометр може зростати на національних та міжнародних рейсах. Проведено аналіз нормативно-правових актів, що мають регулювати всі аспекти інтеграції України до спільного авіаційного простору Європейського Союзу. Автори обґрунтовують стрімке зростання ефективності цивільної авіації та високі можливості галузі повітряного транспорту України з урахуванням глобальних темпів розвитку цивільної авіації. Розглянуто основні проблеми, що можуть виникнути при інтеграціі до авіапростору ЕС на прикладі країн, що ратифікували дані домовленості і знаходяться на заключних етапах їх реалізації. Проведено аналіз негативних наслідків для вітчизняних авіакомпаній, котрі при високій конкурентності европейських лоукостерів втратять значну частину ринку авіапольотів як над Україною, так і поза нею. Проведено порівняння авіапарку Українських літаків з основними європейськими авіакомпаніями на основі їх віку і зношеності. Розглянуто вплив пандемії COVID-19 на ефективність пасажирських перевезень і її вплив на ринок авіаперевезень в Україні. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2020-11-28
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/14996
10.18372/2073-4751.63.14996 |
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 1, № 63 (2020); 28-33
Проблемы информатизации и управления; Том 1, № 63 (2020); 28-33 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 1, № 63 (2020); 28-33 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|