Record Details

РЕОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ СИCТЕМИ В УМОВАХ МЕРЕЖЕВОГО СУСПІЛЬСТВА

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title РЕОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ СИCТЕМИ В УМОВАХ МЕРЕЖЕВОГО СУСПІЛЬСТВА
 
Creator Сухова, Н. М.; Національний авіаційний університет
 
Subject інформаційне суспільство; мережеве суспільство; соціальні мережі; Інтернет; глобалізація; людина; освіта; трансгуманізм
001 [14+17](045)
 
Description Розглянуто проблему перспективи реорганізації системи освіти у швидкоплинному і мінливому просторімережевого суспільства. Показано, як нові дослідження та нові ідеї в галузі філософії, психології, педагогіки та інших наук впливають на зміни в освіті, як це відображається на появі нових форм економічного та політичного життя суспільства. Наголошено, що сьогодні багато країн світу, в умовах пандемії Covid 19, стали використовувати різноманітні платформи соціальних мереж, щоб продовжувати процес навчання у школах, ліцеях, коледжах, вищих навчальних закладах тощо. Разом з тим, досвід онлайн освіти в умовах карантину висвітлив істоні проблеми у цій сфері, показав, що рівень свідомості людей, у багатьох країнах світу, не готовий до глибокихі кардинальних змін у різних сферах людського існування. Показано, що в умовах мережевого суспільства, непродумані освітні реформи можуть виявитися руйнівними для нього, призвести до втрати сенсожиттєвих цінностей людини, викликати стан розгубленості і невизначеності, створити умови асоціальних настроїв у суспільстві.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor
 
Date 2020-07-18
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPK/article/view/14848
10.18372/2412-2157.31.14848
 
Source Proceedings of the National Aviation University. Series: Philosophy, Cultural; Том 31, № 1 (2020); 169-174
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Философия, Культурология; Том 31, № 1 (2020); 169-174
Вісник Національного Авіаційного Університету. Серія: Філософія. Культурологія; Том 31, № 1 (2020); 169-174
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ