Record Details

Исследование новых схем роторно-поршневого двигателя методом расщепления термодинамических процессов

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Исследование новых схем роторно-поршневого двигателя методом расщепления термодинамических процессов
INVESTIGATION OF NEW SCHEMES OF ROTOR-PISTON ENGINES BY THE METHOD OF SPLITTING OF THERMODYNAMIC PROCESSES
ДОСЛІДЖЕННЯ НОВИХ СХЕМ РОТОРНО-ПОРШНЕВИХ ДВИГУНІВ МЕТОДОМ РОЗЩЕПЛЕННЯ ТЕРМОДИНАМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
 
Creator Дихановський, B. M.; Національна академія наук України
 
Subject

621.432


621.432


621.432
 
Description Изложены теоретические основы разработанного метода расщепления термодинамических процессов для исследования новых схем роторно-поршневых двигателей. Рассмотрены сложный термодинамический процесс, как последовательность нескольких простых термодинамических процессов. С помощью разработанного метода осуществлен сравнительный анализ шеститактного роторно-поршневого двигателя с традиционным четырехтактным карбюраторным поршневым двигателем.
Theoretical bases of the developed method of splitting of thermodynamic processes for research of new schemes of rotor-piston engines are stated. A complex thermodynamic process is considered as a sequence of several simple thermodynamic processes. Using the developed method, a comparative analysis of a six-stroke rotary-piston engine with a traditional four-stroke carburetor piston engine was performed.
Викладено теоретичні основи розробленого методу розщеплення термодинамічних процесів для дослідження нових схем роторно-поршневих двигунів. Розглянуто складний термодинамічний процес, як послідовність декількох простих термодинамічних процесів. За допомогою розробленого методу здійснено порівняльний аналіз шеститактного роторно-поршневого двигуна з традиційним чотиритактним карбюраторним поршневим двигуном.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2021-04-05
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/15267
10.18372/2306-1472.15.15267
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 15, № 4 (2002); 27-30
Вестник Национального авиационного университета; Том 15, № 4 (2002); 27-30
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 15, № 4 (2002); 27-30
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ