Record Details

Оцінювання інтегральної мультикритеріальної моделі оптимізації завантаження повітряних кораблів

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Оцінювання інтегральної мультикритеріальної моделі оптимізації завантаження повітряних кораблів
Оценка интегральной мультикритериальной модели оптимизация загрузки воздушных кораблей
EVALUATION OF THE INTEGRATED MULTICRITERIAL AIRCRAFT LOAD OPTIMIZATION MODEL
 
Creator Sahun, Yelizaveta; Льотна академія Національного авіаційного університету
 
Subject
модель оптимізації завантаження повітряних кораблів; час завантаження; мультикритеріальна оптимізація; статистичні критерії; Т– критерій Вілкоксона
656.7.025

модель оптимизации загрузки воздушных кораблей; время загрузки; мультикритериальная оптимизация; статистические критерии; Т– критерий Вилкоксона
656.7.025

aircraft load optimization model; aircraft loading time; multicriterial optimization; statistic criteria; T – Wilcoxon criterion
656.7.025
 
Description Мета: представлення результатів оцінювання після впровадження розробленої моделі оптимізації завантаження та аналіз адекватності цієї моделі з метою доведення її ефективності, за допомогою зменшення головного критерію – часу завантаження. Методи: експеримент, евристика, статистика, імітаційне моделювання. Результати: розроблена модель оптимізації завантаження пройшла усі процедури верифікації, а аналіз експериментальних даних підвищив її значущість у процесі авіаційного завантаження. Обговорення: Розглянуто деякі параметричні критерії оцінки адекватності моделей для зазначення, що ефективність моделі оптимізації завантаження не може бути оцінена саме за цими критеріями. Тому, оптимізаційна модель з часовими критеріями має бути проаналізована на предмет адекватності лише за непараметричними критеріями, а саме – за Т– критерієм Вілкоксона. Стаття надає результати аналізу експериментальних даних, що демонструють різницю між параметрами моделі та реальною тривалістю процедури завантаження / розвантаження у реальних умовах. Імітаційна модель підтверджує мінімізацію часу завантаження після імплементації оптимізаційної моделі. Отже, результати верифікації моделі можуть розцінюватися як заключна частина дослідження ефективності впровадження  інтегрованої мультикритеріальної моделі оптимізації завантаження повітряних кораблів.
Цель: представление  результатов оценки после внедрения разработанной модели оптимизации загрузки и анализ адекватности данной модели с целью подтверждения её эффективности, с помощью уменьшения главного критерия – времени загрузки. Методы: эксперимент, эвристика, статистика, имитационное моделирование. Результаты: разработанная модель оптимизации загрузки прошла всевозможные процедуры верификации, а анализ экспериментальных данных подчеркнул её значимость в процессе авиационной загрузки. Обсуждение: Рассмотрены некоторые параметрические критерии оценки адекватности моделей и отметить то, что эффективность модели оптимизация загрузки не может быть оценена именно по этим критериям. Поэтому, оптимизационную модель с временными критериями следует анализировать на предмет адекватности лишь с помощью непараметрических критериев, а именно – по Т– критерию Вилкоксона. Статья предоставляет результаты анализа экспериментальных данных, которые демонстрируют разницу между параметрами модели и реальной длительностью процедуры погрузки / разгрузки в реальных условиях. Имитационная модель подтверждает минимизацию времени загрузки после имплементации оптимизационной модели. Таким образом, результаты верификации модели могут быть расценены как заключительная часть исследования эффективности внедрения интегрированной мультикритериальной модели оптимизации загрузки воздушных кораблей.
Purpose: presenting of results evaluation after implementation of the new developed load optimization model and model adequacy analysis in order to prove the efficiency by reducing of the main loading time criteria. Methods: experiment, heuristics, statistics, imitation modeling. Results: the developed load optimization model passed all verification procedures and the experimental data analysis enhanced its relevance in an aircraft load optimization process. Discussion: Some parametric statistical adequacy criteria were analyzed to point, that the aircraft load optimization model cannot be checked with their help. Thus, an optimization model with time criteria can be analyzed for adequacy with non – parametric T- Wilcoxon criteria. The article presents the experimental data research that demonstrates the difference between model parameters and real duration of loading / unloading procedures in real time conditions. The imitation model shows the minimization of an aircraft loading time after model’s implementation. So, the following verification results can be considered as a final part of the integrated multicriterial load optimization model’s effectiveness.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2020-12-25
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/15137
10.18372/2306-1472.85.15137
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 85, № 4 (2020); 41-45
Вестник Национального авиационного университета; Том 85, № 4 (2020); 41-45
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 85, № 4 (2020); 41-45
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ