PERFORMANCE ANALYSIS OF POSITIONING BY NAVIGATIONAL AIDS ACCORDING TO RNAV REQUIREMENTS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PERFORMANCE ANALYSIS OF POSITIONING BY NAVIGATIONAL AIDS ACCORDING TO RNAV REQUIREMENTS
Анализ характеристик позиционирования навигационными средствами согласно требованиям зональной навигации Аналіз ефективності позиціонування за допомогою навігаційних засобів відповідно до вимог зональної навігації |
|
Creator |
Kharchenko, Volodymyr; Національний авіаційний університет
Ostroumov, Ivan; Національний авіаційний університет Kuzmenko, Nataliia; Національний авіаційний університет But, Volodymyr; ТОВ «Вертольотний тренерувальний центр» |
|
Subject |
—
Navigational aids; APNT; DME; VOR; DME/DME; positioning; stand-by, aircraft; civil aviation — — Радио-навигационные средства; APNT; DME; VOR; DME/DME; позиционирование 629.735.05:519.226 — Радіо-навігаційні засоби; APNT; DME; VOR; DME / DME; позиціонування; резервна система; літак; цивільна авіація 629.735.05 :519.226 |
|
Description |
Nowadays the problem of primary positioning system of aircraft malfunction became valuable due to influence of interference and unintentional jamming of radio signals. Selection of an efficientstand-by positioning system is an important task of a modern flight management system. Stand-by positioning systems have to meet all requirements of performance-based navigation according to specification is used in the airspace. The paper is aimed atthe analysis of available positioning algorithms and systems for use in civil aircraft in case of primary positioning system malfunction. Positioning by navigational aids is considered as the main alternative in case of primary system malfunction for Ukrainian airspace, due to a sufficientnetwork of ground stations. Also, results of performance analysis in form of contours of correspondence with requirements of area navigation specifications are presented in the paper for Ukrainian airspace at FL 290. Obtained results may be useful at pilot training for visualization of areas unsupported for navigation and for ground navigational aids development process
В настоящее время проблема отказа основной системы позиционирования летательного аппарата является актуальной вследствие действия факторов переотражения и непреднамеренного глушения радиосигналов во время распространения в пространстве. Выбор эффективной системы резервного позиционирования является важной задачей современной системы управления полетом. Резервные системы позиционирования должны отвечать всем требованиям навигации, основанной на характеристиках, согласно спецификации, которая используется в воздушном пространстве. Статья направлена на анализ доступных алгоритмов позиционирования и систем для использования на гражданских самолетах в случае отказа первичной системы позиционирования. Позиционирование с помощью навигационных средств считается основной альтернативой в случае отказа первичной системы для воздушного пространства Украины. Результаты анализа эффективности в виде зон соответствия требованиям спецификаций навигации приведены для воздушного пространства Украины на FL 290. Полученные результаты могут быть полезными для подготовки пилотов при визуализации районов не поддерживающихнавигациионые спецификации, и в процессе модернизации наземной сети радионавигационных средств Украины. У даний час проблема відмови основної системи позиціонування літального апарату є актуальною внаслідок дії факторів перевідбивання та ненавмисного глушіння радіосигналів під час поширення у просторі. Вибір ефективної системи резервного позиціонування є важливим завданням сучасної системи управління польотом. Резервні системи позиціонування повинні відповідати всім вимогам навігації, що базується на характеристиках, згідно із специфікацією, що використовується у повітряному просторі. Стаття спрямована на аналіз доступних алгоритмів позиціонування та систем для використання на цивільних літаках у разі відмови первинної системи позиціонування. Позиціонування за допомогою навігаційних засобів вважається основною альтернативою у випадку відмови первинної системи для повітряного простору України через достатню мережу наземних станцій. Результати аналізу ефективності у вигляді зон відповідності вимогам специфікацій навігації наведено для повітряного простору України на FL 290. Отримані результати можуть бути корисними припідготовцы пілотів для візуалізації зон, що не підтримують певні навігаційні специфікації, та у процесі модернізації наземної мережі радіонавігаційних засобів України. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2020-11-04
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/14946
10.18372/2306-1472.84.14946 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 84, № 3 (2020); 6-13
Вестник Национального авиационного университета; Том 84, № 3 (2020); 6-13 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 84, № 3 (2020); 6-13 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|