Record Details

ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ФАРБУВАННЯ В АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ФАРБУВАННЯ В АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ
Ecological assessment of new technologies of dyeing using in aviation
Экологическая оценка использования новых технологий покраски в авиационной отрасли
 
Creator Архіпова, Г.І.; Національний авіаційний університет
Падун, А.О.; Національний авіаційний університет
Погосова, К.Т.; Національний авіаційний університет
 
Subject авіаційна промисловість; екологізація; лакофарбні матеріали; навколишнє середовище; органічний розчинник; порошкові фарби; фарбування
аircraft industry; еnvironment; greening; lacquer-dye materials; organic solvent; painting; powder paint
авиационная промышленность; лакокрасочные материалы; окружающая среда; органический растворитель; покраска; порошковые краски; экологизация
 
Description  Подано порівняльний аналіз рідких та порошкових фарб. Визначено пріоритети використання порошкових фарб. Розглянуто роботу авіаційних підприємств України.
 In article is presented the comparing analysis of liquid and powder paints and defined the advantage of powder paints using. Implementation of the proposed technology in the aircraft painting industry is safety for environment, has high quality material and energy consumption. Powder painting technology allows to get affordable coverage with the high atmosphere and chemical resistance. Using the powder paints is a effective direction for its use in the aviation industry.
 Важным преимуществом порошковых красок является отсутствие загрязнения окружающей среды при их применении и хранении. Представлен сравнительный анализ жидких и порошковых красок. Определены приоритеты использования порошковых красок. Внедрение предлагаемой технологии покраски деталей в авиационную промышленность безопасно для окружающей среды и отличается высоким качеством материала и энергоемкостью. Технология порошковой покраски позволяет получить недорогие покрытия с высокой атмосферной и химической стойкостью. Использование порошковых красок является перспективным направлением для авиационной отрасли промышленности, однако для их производства и обработки непрофильных поверхностей необходимо специальное оборудование.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2010-01-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1841
10.18372/2306-1472.42.1841
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 42, № 1 (2010); 236-239
Вестник Национального авиационного университета; Том 42, № 1 (2010); 236-239
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 42, № 1 (2010); 236-239
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ