ESTIMATION OF THE MAIN FLIGHT-TECHNICAL CHARACTERISTICS OF THE UNMANNED PLANE M6-3T FOR CARRIAGE OF SMALL VALUABLE CARGOES
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ESTIMATION OF THE MAIN FLIGHT-TECHNICAL CHARACTERISTICS OF THE UNMANNED PLANE M6-3T FOR CARRIAGE OF SMALL VALUABLE CARGOES
Оценка основных летно-технических характеристик беспилотного самолета М6-3Т для перевозки малых ценных грузов Оцінка основних льотно-технічних характеристик безпілотного літака М6-3Т для перевезення малих цінних вантажів |
|
Creator |
Matiychyk, Мykhailo; Національний авіаційний університет
Mykhatskyi, Oleksiy; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
the flight technical characteristics (FTC); the unmanned aircraft for the transport; the Reynolds number; the main stages of flight; flight controller; aerodynamic quality of the wing; the assessment of the complete aerodynamic layout 629.7 — летно-технические характеристики (ЛТХ); транспортное беспилотное воздушное судно; число Рейнольдса; основные этапы полета; полетный контроллер; аэродинамическое качество крыла; оценка полной аэродинамической компоновки; скорость взлета 629.7 — льотно-технічні характеристики (ЛТХ); транспортне безпілотне повітряне судно; число Рейнольдса; основні етапи польоту; польотний контролер; аеродинамічна якість крила; оцінка повного аеродинамічного компонування; швидкість зльоту; крейсерська швидкість 629.7 |
|
Description |
The paper is devoted to application of methods of estimations of flight technical characteristics of an unmanned aircraft M6-3T «Zhayvir» for the transport of small cargoes. The aircraft has small values of the Reynolds number which imposes certain restrictions on its FTC and creates difficulties during the adaptation of on-board automatics to the main stages of flight: take-off, cruise flight, maneuvering and landing. As all these stages are performed automatically, there was a need for a considerable amount of calculation and experimental work to specify the baseline factors entered into flight controller that affect the entire range of velocities and their limitations. The purpose of the research is to clarify the flight characteristics of the model of an unmanned transport aircraft M6-3T «Zhayvir» in automatic mode at the stages of flight. The results of calculations on the M6-3T project and interpretation of data of the on-board recorder have been applied. The article presents the results of comparison of calculated and experimental data for a wide range of characteristic speeds of the M6-3T aircraft. In the process of preparing automatic flights, the final values of the variables need to be adjusted taking into account the experimental values obtained from on-board recorder.
Статья посвящена применению методов оценки летно-технических характеристик беспилотного воздушного судна М6-3Т «Жаворонок» для перевозки мелких грузов. Самолет имеет небольшие значения числа Рейнольдса, что накладывает определенные ограничения на его ЛТХ и создает трудности при адаптации бортовой автоматики к основным этапам полета: взлета, крейсерского полета, маневрирования и посадки. Поскольку все эти этапы выполняются автоматически, возникла потребность в значительном количестве расчетных и экспериментальных работ, чтобы определить базовые коэффициенты, вводимые в полетный контроллер и влияющие на ограничение скоростей во всем их диапазоне. Цель исследования - уточнить летно - технические характеристики беспилотного воздушного судна М6-3Т «Жаворонок» в автоматическом режиме на всех этапах полета; применены результаты расчетов по проекту M6-3T и интерпретация данных бортового самописца. В статье представлены результаты сравнения вычисленных и экспериментальных данных для широкого диапазона характерных скоростей беспилотного самолета М6-3Т. В процессе подготовки автоматических полетов конечные значения переменных необходимо корректировать с учетом экспериментальных значений, полученных с бортового самописца. Стаття присвячена застосуванню методів оцінки льотно-технічних характеристик безпілотного повітряного судна М6-3Т «Жайвір» для перевезення дрібних вантажів. Літак має невеликі значення числа Рейнольдса, що накладає певні обмеження на його ЛТХ і створює труднощі під час адаптації бортової автоматики до основних етапів польоту: зльоту, крейсерського польоту, маневрування та посадки. Оскільки всі ці етапи виконуються автоматично, виникла потреба у значній кількості розрахункових та експериментальних робіт, щоб визначити базові коефіцієнти, що вводяться в польотний контролер та які впливають на обмеження швидкостей у всьому їх діапазоні. Мета дослідження - уточнити льотно - технічні характеристики безпілотного повітряного судна М6-3Т «Жайвір» в автоматичному режимі на всіх етапах польоту; застосовано результати розрахунків за проектом M6-3T та інтерпретація даних бортового самописця. У статті представлені результати порівняння обчислених та експериментальних даних для широкого діапазону характерних швидкостей літака М6-3Т. У процесі підготовки автоматичних польотів кінцеві значення змінних необхідно коригувати з урахуванням експериментальних значень, отриманих із бортового самописця. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2020-05-12
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/14640
10.18372/2306-1472.83.14640 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 83, № 2 (2020); 37-48
Вестник Национального авиационного университета; Том 83, № 2 (2020); 37-48 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 83, № 2 (2020); 37-48 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|