Дослідження впливу кризи на корпоративні витрати та продажі із застосуванням економетричного методу
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Дослідження впливу кризи на корпоративні витрати та продажі із застосуванням економетричного методу
Исследование влияния кризиса на корпоративные расходы и продажи с использованием эконометрического метода INVESTIGATING THE IMPACT OF CRISIS ON CORPORATE COSTS AND SALES USING ECONOMETRICS METHOD |
|
Creator |
Heydari, Mohammad; Нанкінський університет науки і техніки
Xiaohu, Zhou; Нанкінський університет науки і техніки Lai, Kin Keung; Коледж економіки, Університет Шеньчжень Yuxi, Zheng; Східно-китайский педагогічний університет Chen, Lin; Нанкінський університет науки і техніки |
|
Subject |
—
економетрика; маркетинг; продаж; економічна криза 330.88 — эконометрика; маркетинг; продажи; экономический кризис 330.88 — econometrics; marketing; sales; economic crisis 330.88 |
|
Description |
Постановка проблеми: стаття доповнює попередні дослідження і фокусується на питаннях прискорення глобалізації і глобальної економічної кризи, який зачепить більшість країн прямо або побічно. Оскільки криза зачіпає компанії то в статті розглядається один із шляхів виходу з нього шляхом управління витратами на маркетинг. Мета: в статті робиться спроба виявити детермінанти, встановити вплив кризи на корпоративні витрати і продажу з використанням методу динамічної панельної економетрики, а також дослідити вплив кризи на витрати і продажу компаній. Вхідні дані: в статті розглядається вплив маркетингових витрат на чисті продажі; були використані дані від 25 компаній, що діють на Тегеранській фондовій біржі протягом 11 років (2002-2012 роки). Методи: для перевірки гіпотези дослідження ми аналізуємо інформацію економетричними методами. У цьому дослідженні методи економетрики наступні: (дані панелі, дані статичної панелі, фіксовані ефекти і випадкові ефекти, модель фіксованих ефектів, модель випадкових ефектів, тест Хаусмана, модель даних статичної панелі, дані динамічного компонування, тест Вальда). Крім того, слід зазначити, що для аналізу даних в цьому дослідженні ми використовували тест F Лібера, тест Хаусмана і тест Вальда. У дослідженні використовувалося програмне забезпечення Stata, метод різниці першого порядку використовується для усунення статичних ефектів, а перервані значення залежної змінної використовуються в якості змінних інструменту. Результати: результати перевірки гіпотези показують, що перша і друга гіпотеза дослідника підтверджуються, а нульові гіпотези відкидаються. Крім того, третя, четверта і п'ята гіпотези дослідника відкидаються, а нульові гіпотези підтверджуються. Висновок: результати вказують на значний вплив на чисті продажі оціночних маркетингових витрат компанії, показують, що витрати на 1 риал в маркетингу призводять до збільшення продажів на 58 риалів, і навіть під час глобальної економічної кризи ця цифра еквівалентна 26 риалах. Аналіз наголошує на важливості маркетингових витрат на продажу в Ірані. Особливо в періоди криз і після них маркетингові витрати мали значний вплив на продажу.
Постановка проблемы: статья дополняет предыдущие исследования и фокусируется на вопросах ускорения глобализации и глобального экономического кризиса, который затронет большинство стран прямо или косвенно. Поскольку кризис затрагивает компании то в статье рассматривается один из путей выхода из него путем управления расходами на маркетинг. Цель: в статье делается попытка выявить детерминанты, установить влияние кризиса на корпоративные издержки и продажи с использованием метода динамической панельной эконометрики, а также исследовать влияние кризиса на издержки и продажи компаний. Исходные данные: в статье рассматривается влияние маркетинговых затрат на чистые продажи; были использованы данные от 25 компаний, действующих на Тегеранской фондовой бирже в течение 11 лет (2002–2012 годы). Методы: для проверки гипотезы исследования мы анализируем информацию эконометрическими методами. В этом исследовании методы эконометрики следующие: (данные панели, данные статической панели, фиксированные эффекты и случайные эффекты, модель фиксированных эффектов, модель случайных эффектов, тест Хаусмана, модель данных статической панели, данные динамической компоновки, тест Вальда). Кроме того, следует отметить, что для анализа данных в этом исследовании мы использовали тест F Либера, тест Хаусмана и тест Вальда. В исследовании использовалось программное обеспечение Stata, метод разности первого порядка используется для устранения статических эффектов, а прерванные значения зависимой переменной используются в качестве переменных инструмента. Результаты: результаты проверки гипотезы показывают, что первая и вторая гипотеза исследователя подтверждаются, а нулевые гипотезы отвергаются. Кроме того, третья, четвертая и пятая гипотезы исследователя отвергаются, а нулевые гипотезы подтверждаются. Вывод: результаты указывают на значительное влияние на чистые продажи оценочных маркетинговых затрат компании, показывают, что затраты на 1 риал в маркетинге приводят к увеличению продаж на 58 риалов, и даже во время глобального экономического кризиса эта цифра эквивалентна 26 риалам. Анализ отмечает важность маркетинговых расходов на продажи в Иране. Особенно в периоды кризисов и после них маркетинговые расходы оказали значительное влияние на продажи. Background: this article seeks to complement the previous literature and clarify the importance of paying attention to the acceleration of globalization, and the global economic crisis that all countries will be affected directly and indirectly, through the crisis is important for the companies and one way out of the crisis, manages the marketing costs. Aim: this article seeks to identify the determinants, to find the Impact of Crisis on Corporate Costs and Sales with the using dynamic panel econometrics method and also, finding crisis effect on the costs and sales of companies. Setting: this article examines the effect of marketing costs on net sales; data from the 25-company’s active in the Tehran Stock Exchange (TSE) during 11 years (2002-2012) have been used. Methods: in order to test the hypothesis of the research, we analyze the information by econometric methods. In this research econometrics methods are respectively: (Panel data, static panel data, fixed effects, and random effects, fixed effects model, random effects model, Hausman test, static panel data model, dynamic layout data, Wald test). Also, it should be noted for data analysis in this research we used from (F Lieber test and Hausman test and Wald test). Software used in this study was Stata software, the first order difference method is used to eliminate the static effects, and the interrupted values of the dependent variable are used as tool variables. Results: research hypothesis test results shows the first and second researcher hypothesis is confirmed and the zero hypotheses are rejected. Also, the third and fourth and fifth researcher hypothesis is rejected, and the zero hypotheses are confirmed. Conclusion: the results indicate a significant impact on net sales of company's marketing costs estimates indicate that costs 1 Rial in marketing, leading to increased sales of 58 Rials, and even during the global economic crisis, this figure is equivalent to 26 Rials. The analyses notice the importance of marketing expenditures on sales in Iran. Especially during the crises periods and after, marketing expenditures are found as having significant effects on sales. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-12-29
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/14604
10.18372/2306-1472.81.14604 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 81, № 4 (2019); 71-85
Вестник Национального авиационного университета; Том 81, № 4 (2019); 71-85 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 81, № 4 (2019); 71-85 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|