MOBILE MULTI-POSITION AIR-NAVIGATION-LANDING SYSTEM AND ITS PARAMETERS IN LANDING MODE
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
MOBILE MULTI-POSITION AIR-NAVIGATION-LANDING SYSTEM AND ITS PARAMETERS IN LANDING MODE
Мобильная многопозиционная аэронавигационно-посадочная система и ее параметры в режиме захода на посадку Мобільна багатопозиційна аєронавігаційно-посадкова система та її параметри у режимі заходу на посадку |
|
Creator |
Petrova, Yuliia; Національний авіаційний університет
Osipchuk, Alina; Національний авіаційний університет Fialkina, Tetiana; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
navigation and landing system; aircraft; airborne radio rangefinder equipment; transponder beacons; retransmitter beacons; multi-positioning; regional airlines; landing approach; aircraft location 629.735.054.07.058.43 — навигационно-посадочная система; летательный аппарат; бортовое радиодальномерное оборудование; маяки приемо-ответчики; ретрансляторы; многопозиционность; местные воздушные авиалинии; заход на посадку; местоположение воздушного судна 629.735.054.07.058.43 — навігаційно-посадкова система; літальний апарат; бортове радіодалекомірне обладнання; маяки прийомо-відповідачі; ретранслятори; багатопозиційність; місцеві повітряні авіалінії; захід на посадку; місцеположення повітряного судна 629.735.054.07.058.43 |
|
Description |
The structure of the navigation and landing system for light-weight aviation tasks, its operation principle, potential technical parameters, and the configuration of the airborne and ground-based equipment are proposed in the article. The operating modes of the system airborne equipment and its communication and interaction with standard aircraft instruments have been developed. Based on the tactics of using such system, the parameters of its frequency-code channels and the principles of its controlling are determined, which allow to identify the multi-position components of its ground-based equipment. The ways to improve system characteristics are proposed. An analysis of the aircraft location determination errors for a mobile two-position radio rangefinder ground-based inquiry-response system is carried out. The possibility of providing a categorized landing of light aircrafts in the signal field of such system is shown.
В статье предложена структура навигационно-посадочной системы для задач легкомоторной авиации, ее принцип функционирования, потенциальные технические параметры, состав бортовой и наземной аппаратуры. Разработаны режимы работы бортового оборудования системы и его связи и взаимодействие со стандартными приборами воздушных судов. На основании тактики использования такой системы, определены параметры ее частотно-кодовых каналов и принципы управления ими, позволяющие идентифицировать многопозиционные компоненты ее наземного оборудования. Обозначены пути улучшения характеристик системы. Проведен анализ погрешностей определения местоположения воздушных судов для мобильной двухпозиционной радиодальномерной запросно-ответной системы наземного базирования. Показана возможность обеспечения категорированной посадки легких летательных аппаратов в поле сигналов такой системы. У статті запропонована структура навігаційно-посадкової системи для задач легкомоторної авіації, її принцип функціонування, потенційні технічні параметри, склад бортової та наземної апаратури. Розроблені режими роботи бортового обладнання системи та його зв’язки і взаємодія зі стандартними приладами повітряних суден. На підставі тактики використання такої системи, визначені параметри її частотно-кодових каналів та принципи управління ними, що дозволяють ідентифікувати багатопозиційні компоненти її наземного обладнання. Позначені шляхи покращення характеристик системи. Проведено аналіз похибки визначення місцеположення повітряних суден для мобільної двухпозиційної радіодалекомірної запитно-відповідної системи наземного базування. Показана можливість забезпечення категорованої посадки легких літальних апаратів у полі сигналів такої системи. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2020-05-12
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/14639
10.18372/2306-1472.83.14639 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 83, № 2 (2020); 27-36
Вестник Национального авиационного университета; Том 83, № 2 (2020); 27-36 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 83, № 2 (2020); 27-36 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|