Record Details

Кабина воздушного судна как регульовашш объект температуры бортовой системой кондиционирования воздуха

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Кабина воздушного судна как регульовашш объект температуры бортовой системой кондиционирования воздуха
CABIN OF AIRCRAFT AS A CONTROL OBJECT ACCORDING TO THE TEMPERATURE OF THE ON-BOARD AIR CONDITIONING SYSTEM
КАБІНА ПОВІТРЯНОГО СУДНА ЯК РЕГУЛЬОВАШШ ОБ'ЄКТ ЗА ТЕМПЕРАТУРОЮ БОРТОВОЇ СИСТЕМИ КОНДИЦІЮВАННЯ ПОВІТРЯ
 
Creator Хлистун, О. І.; Національний авіаційний університет
 
Subject

629.7.048.7:629.048.3


629.7.048.7:629.048.3


629.7.048.7:629.048.3
 
Description Рассмотрены кабину воздушного судна в виде двух последовательно включенных апериодических колец первого порядка, учитывающих аккумулирующую действие воздуха и оборудования в ней, и кольца диференциючого типа. Для кабины как регулируемого объекта за температурой в ней получено передаточные функции по регулирующей и возмущающим действиями.
The cockpit of the aircraft in the form of two series-connected aperiodic rings of the first order, taking into account the accumulating action of air and equipment in it, and rings of differentiating type are considered. For the cabin as an adjustable object in terms of temperature, the transfer functions for regulating and disturbing actions are obtained.
Розглянуто кабіну повітряного судна у вигляді двох послідовно увімкнених аперіодичних кілець першого порядку, враховуючих акумулюючу дію повітря і обладнання в ній, і кільця диференціючого типу. Для кабіни як регульованого об єкта за температурою в ній отримано передаточні функції за регулюючою і збурюючою діями
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2021-03-01
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/15172
10.18372/2306-1472.13.15172
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 13, № 2 (2002); 172-176
Вестник Национального авиационного университета; Том 13, № 2 (2002); 172-176
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 13, № 2 (2002); 172-176
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ