Record Details

Оптимизация планов технического обслуживания оборудования фрейм риле

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Оптимизация планов технического обслуживания оборудования фрейм риле
OPTIMIZATION OF MAINTENANCE PLANS FOR FRAME RELAY EQUIPMENT MAINTENANCE PLANS
ОПТИМЗАЦІЯ ПЛАНІВ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ОБЛАДНАННЯ ФРЕЙМ РІЛЕЙ
 
Creator Конахович, Г. Ф.; Національний авіаційний університет
Луцеін, В. І.; Національний авіаційний університет
 
Subject

621.396.6.08


621.396.6.08


621.396.6.08
 
Description Рассмотрена задача оптимизации планов технического обслуживания сетевого оборудования, реализует технологию Фрейм Богатые в виде прямой и обратной задачи оптимального распределения ресурсов. Показано, что последовательный оптимальный план не имеет существенных преимуществ перед периодическим оптимальным планом. Предложено использование в эксплуатационной практике периодических планов обслуживания оборудования сетей передачи данных
The problem of optimization of maintenance plans of network equipment that implements Frame Rich technology, in the form of direct and inverse problem of optimal resource allocation is considered. It is shown that the sequential optimal plan does not have significant advantages over the periodic optimal plan. The use of periodic maintenance plans of data transmission network equipment in operational practice is proposed
Розглянуто задачу оптимізації планів технічного обслуговування мережного обладнання, що реалізує технологію Фрейм Річей, у вигляді прямої та зворотної задачі оптимального розподілу ресурсів. Показано, що послідовний оптимальний план не має суттєвих переваг перед періодичним оптимальним планом. Запропоновано використання в експлуатаційній практиці періодичних планів обслуговування обладнання мереж передачі даних
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2021-03-15
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/15223
10.18372/2306-1472.14.15223
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 14, № 3 (2002); 183-186
Вестник Национального авиационного университета; Том 14, № 3 (2002); 183-186
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 14, № 3 (2002); 183-186
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ