Record Details

Адаптація моделі керованого польоту літака в системі траєкторної оцінки, прогнозування і попередження конфліктних ситуацій

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Адаптація моделі керованого польоту літака в системі траєкторної оцінки, прогнозування і попередження конфліктних ситуацій
Адаптация модели управляемого полета самолета в системе траекторной оценки, прогнозирования и предупреждения конфликтных ситуаций
Adaptation of the model of a controlled flight of an airplane in the system of trajectory estimation, forecasting and prevention of conflict situations
 
Creator Васильєв, B. M.; Національний авіаційний університет
 
Subject

351.814 32/34:519.2


351.814 32/34:519.2


351.814 32/34:519.2
 
Description Запропоновано метод і алгоритм ідентифікації параметрів моделі керованого польоту літака для системи траєкторної оцінки прогнозування та попередження конфліктних ситуацій Проведене комп ’ютерне моделювання довело збіжність процесу оцінок. Застосування методу дає змогу підняти рівень адекватності та достовірності прийняття рішень в автоматизованих системах контролю повітряного руху.
Предложен метод и алгоритм идентификации параметров модели управляемого полета самолета для системы траекторной оценки прогнозирования и предупреждения конфликтных ситуаций Проведенное Компьютерное моделирование показало сходимость процесса оценок. Применение метода позволяет поднять уровень адекватности и достоверности принятия решений в автоматизированных системах контроля воздушного движения.
The method and algorithm of identification of the parameters of the model of controlled flight of the aircraft for the system of trajectory estimation of forecasting and prevention of conflict situations is proposed. The computer simulation carried out has converged the estimation process. The application of the method allows to raise the level of adequacy and reliability of decision-making in automated air traffic control systems.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2021-03-01
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13699
10.18372/2306-1472.13.13699
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 13, № 2 (2002); 96-99
Вестник Национального авиационного университета; Том 13, № 2 (2002); 96-99
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 13, № 2 (2002); 96-99
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ