Record Details

Розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освітизасобами мультимедіа

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освітизасобами мультимедіа
Развитие общей культуры педагогов учреждений дошкольного образования средствами мультимедиа
DEVELOPMENT OF GENERAL CULTURE IN PRESCHOOL TEACHERS BY MEANS OF MULTIMEDIA
 
Creator Khodunovа, Victoriia; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
 
Subject
педагог закладу дошкільної освіти; культура; мотив; професійна компетентність; мультимедіа
373.2. 011.3/051:37.091.64

педагог учреждения дошкольного образования; культура; мотив; профессиональная компетентность; мультимедиа
373.2. 011.3/051:37.091.64

373.2. 011.3/051:37.091.64
preschool teacher; culture; motive; professional competence; multimedia
 
Description Мета:статті висвітлені актуальні питання розвитку загальної культури педагогів закладів дошкільної освіти засобами мультимедіа. Розкрито основні напрями професійно-особистісного розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. Описано можливості використання інтерактивних технологій у розвитку загальної культури педагогів ЗДО, що визначається постійним зростанням обсягу наукової психолого-педагогічної та фахової інформації, потрібної для підтримування необхідного професійного та загальнокультурного рівня педагогів; розширенням варіативності змісту освіти, методів, засобів навчання (поліфункційні технічні засоби), що вимагає від педагогів уміння здійснити вибір з метою ефективного їх використання; зростанням впливу на дітей неконтрольованих потоків інформації, що надходять із засобів масової комунікації, та необхідністю врахування можливостей медіаосвіти у підготовці дітей до життя в інформаційному суспільстві новими вимогами, що ставить суспільство до педагогічної професії, залученням до активного педагогічного пошуку. Методи: в якості методу побудови дослідження було використано теоретичний метод. Результати: проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. В статті розкрито поняття «комп’ютерні технології», «комп’ютер як технічний засіб навчання», «мультимедійні засоби навчання». Визначено особливості використання мультимедійних технологій як засобу організації навчання фахівців дошкільної освіти у післядипломній освіті. Обговорення: розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освіти засобами мультимедіа є необхідною складовою їх неперервної освіти та систематичного формування і становлення інформаційної культури.
Цель: В статье освещены актуальные вопросы развития общей культуры педагогов учреждений дошкольного образования средствами мультимедиа. В связи с постоянным ростом объема научной психолого-педагогической и профессиональной информации, влиянием на детей неконтролируемых потоков средств массовой информации, новыми требованиями, которые предъявляет общество к педагогической профессии; охарактеризованы возможности использования интерактивных технологий, направленных на профессионально-личностный рост педагогов учреждений дошкольного образования. Представлена вариативность содержания образования, методов, средств обучения (полифункциональные технические средства). Методы: В качестве метода построения исследования был использован теоретический метод. Результаты: Проанализированы современные взгляды ученых на данную проблему. В статье раскрыты понятия «компьютерные технологии», «компьютер как техническое средство обучения», «мультимедийные средства обучения». Определены особенности использования мультимедийных технологий как средства организации обучения специалистов дошкольного образования в последипломном образовании. Обсуждение: Развитие общей культуры педагогов учреждений дошкольного образования средствами мультимедиа является необходимой составляющей их непрерывного образования и систематического формирования и становления их информационной культуры.Цель: В статье освещены актуальные вопросы развития общей культуры педагогов учреждений дошкольного образования средствами мультимедиа. В связи с постоянным ростом объема научной психолого-педагогической и профессиональной информации, влиянием на детей неконтролируемых потоков средств массовой информации, новыми требованиями, которые предъявляет общество к педагогической профессии; охарактеризованы возможности использования интерактивных технологий, направленных на профессионально-личностный рост педагогов учреждений дошкольного образования. Представлена вариативность содержания образования, методов, средств обучения (полифункциональные технические средства). Методы: В качестве метода построения исследования был использован теоретический метод. Результаты: Проанализированы современные взгляды ученых на данную проблему. В статье раскрыты понятия «компьютерные технологии», «компьютер как техническое средство обучения», «мультимедийные средства обучения». Определены особенности использования мультимедийных технологий как средства организации обучения специалистов дошкольного образования в последипломном образовании. Обсуждение: Развитие общей культуры педагогов учреждений дошкольного образования средствами мультимедиа является необходимой составляющей их непрерывного образования и систематического формирования и становления их информационной культуры. 
Purpose: The paper addresses the topical issues of general culture development in preschool teachers through multimedia. It is revealed the main directions for their professional development and personal enhancement. The article also reveals the possibilities of using interactive technologies in the development of preschool teachers` general culture. They are determined by the constant growth of scientific psychological-pedagogical and professional information scope needed to maintain the required professional and general cultural level of teachers; the variability expansion of education content, methods, and teaching aids (multifunctional technical means) requiring educators to make choices in order to use them effectively; increasing influence on children of uncontrolled information flows coming from mass media and the need to take into account the opportunities of media education in preparing children for life in the information society with new requirements which brings society closer to the teaching profession and is characterized by its involvement in the active pedagogical search. Methods: the theoretical method was used as a basis for the research. Results: developed modern scientific views on the problem in question are analyzed. The article describes the concepts of “computer technology”, “computer as a teaching aid”, “multimedia training tools”. The peculiarities of the use of multimedia technologies as a means of organizing pre-school education professionals` training in postgraduate education are identified. Discussion: the development of general culture in preschool teachers by means of multimedia is a necessary component of their continuing education as well as the systematic formation of information culture.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-12-29
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/14603
10.18372/2306-1472.81.14603
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 81, № 4 (2019); 64-70
Вестник Национального авиационного университета; Том 81, № 4 (2019); 64-70
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 81, № 4 (2019); 64-70
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ