Record Details

Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму
Системно-кибернетические основы организации пространства знаний в дидактике в условиях информационного бума
System-cybernetic basis of organization of space didactic knowledge in the information boom
 
Creator Рева, Олексій Миколайович
Рева, Алексей Николаевич
Reva, Oleksii
Камишин, Володимир Вікторович
Камышин, Владимир Викторович
Kamyshyn, Volodymyr
Добровольська, Наталія Анатоліївна
Добровольская, Наталья Анатолиевна
Dobrovolska, Nataliya
 
Subject Інформаційний бум, навчальний процес, дидактичні одиниці, розташування у ба-гатовимірному просторі середовища знань, орієнтовані зв’язані графи, оптимізаційний шлях.
Информационный бум, учебный процесс, дидактичные единицы, расположение в многомерном пространстве среды знаний, ориентированные связанные графы, оптими-зационный путь
Informative boom, educational process, didactics units, location in multidimensional space of environment of knowledges, oriented connected graph, optimization way
 
Description З урахуванням перманентного інформаційного буму, що має переконливу аналогію з відомим законом Мура, уперше здійснене науково-теоретичне обгрунтування мо-жливості застосування теорії графів для формування організаційної структури взаємодії дидактичних одиниць у багатовимірному просторі знань. Наведені рекомендації з фор-мування характеристик та показників дидактичних одиниць, а також обгрунтовані про-цедури згортки вершин орієнтованого зв’язаного графу, що сприяє находженню опти-мального шляху на ньому, тобто мінімізації часу, потрібного для опанування дидактич-ними одиницями тима, хто навчається
С учетом перманентного информационного бума, который имеет убедительную аналогию с известным законом Мура, впервын осуществлено научно-теоретическое обоснование возможности применения теории графов для формирования организацион-ной структуры взаимодействия дидактических единиц в многомерном пространстве знаний. Приведены рекомендации по формированию характеристик и показателей ди-дактичных единиц, а также обоснованы процедуры свертки вершин ориентированного связанного графа, что способствует нахождению оптимального пути на нем, то есть ми-нимизації времени, потребного для овладения дидактическими единицами обучаемыми
Taking into account a present permanent informative boom, has compelling analogy with the famous Moore’s Law, for the first time scientific — theoretical substantiation of the possibility of using graph theory for the formation of the organizational structure of interaction of didactic units in the multidimensional space of knowledge is carried out.
The recommendations for forming characteristics and indicators of didactic units are given, as well as substantiated convolution procedures associated vertices oriented graph that helps finding the optimal path on it, that is, to minimize the time needed for the acquisition of didactic units by students
 
Date 2017-04-10T10:27:18Z
2017-04-10T10:27:18Z
2016-08-30
 
Type Other
 
Identifier Камишин В.В. Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидак-тиці в умовах інформаційного буму / В.В. Камишин, О.М.Рева, Н.А. Добровольська // Вища школа : науково-практичне видання, 2016. - № 9 (146). – С. 103-117
1682 - 2366
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26315
378.14:316.47
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
Педагогика;
Pedagogical;
Філософія;
Философия;
Philosophy;
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво «Знання», 01030, м.Київ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ