Record Details

Основні аспекти аналізу маркетингового потенціалу авіаційних підприємств

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Основні аспекти аналізу маркетингового потенціалу авіаційних підприємств
Основные аспекты анализа маркетингового потенциала авиационных предприятий
Key aspects of the analysis of marketing potential aviation companies
 
Creator Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
 
Subject Маркетинговий потенціал, маркетингові дослідження, авіаційні підприємства, аналітична складова, конкурентоспроможність
Маркетинговый потенциал, маркетинговые исследования, авиационные предприятия, аналитическая составляющая, конкурентоспособность
Marketing potential, market research, aviation companies, analytical component, competitiveness
 
Description В статті розглянуто фактори, які формують маркетинговий потенціал авіаційних підприємств. Досліджено підходи до визначення аналізу маркетингового потенціалу авіаційних підприємств
В статье рассмотрены факторы, формирующие маркетинговый потенциал авиационных предприятий. Исследованы подходы к определению анализа маркетингового потенциала авиационных предприятий
The paper considers the factors that shape the marketing potential of aviation companies. Researched approaches to the analysis of marketing potential aviation companies
 
Date 2017-04-19T11:00:56Z
2017-04-19T11:00:56Z
2012-10-24
 
Type Other
 
Identifier Василенко В.А. Проблеми системного підходу в економіці / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2012. – Вип. 42. – С. 38-41
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26711
656.7
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Друкарня «ППНВ», м. Київ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ