Основні аспекти аналізу маркетингового потенціалу авіаційних підприємств
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Основні аспекти аналізу маркетингового потенціалу авіаційних підприємств
Основные аспекты анализа маркетингового потенциала авиационных предприятий Key aspects of the analysis of marketing potential aviation companies |
|
Creator |
Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич Vasylenko, Vitalii |
|
Subject |
Маркетинговий потенціал, маркетингові дослідження, авіаційні підприємства, аналітична складова, конкурентоспроможність
Маркетинговый потенциал, маркетинговые исследования, авиационные предприятия, аналитическая составляющая, конкурентоспособность Marketing potential, market research, aviation companies, analytical component, competitiveness |
|
Description |
В статті розглянуто фактори, які формують маркетинговий потенціал авіаційних підприємств. Досліджено підходи до визначення аналізу маркетингового потенціалу авіаційних підприємств
В статье рассмотрены факторы, формирующие маркетинговый потенциал авиационных предприятий. Исследованы подходы к определению анализа маркетингового потенциала авиационных предприятий The paper considers the factors that shape the marketing potential of aviation companies. Researched approaches to the analysis of marketing potential aviation companies |
|
Date |
2017-04-19T11:00:56Z
2017-04-19T11:00:56Z 2012-10-24 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Василенко В.А. Проблеми системного підходу в економіці / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2012. – Вип. 42. – С. 38-41
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26711 656.7 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Друкарня «ППНВ», м. Київ
|
|