Теоретична модель кваліметричного прогнозування розвитку академічної обдарованості
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Теоретична модель кваліметричного прогнозування розвитку академічної обдарованості
Теоретическая модель квалиметричного прогнозирования развития академической одаренности |
|
Creator |
Рева, Олексій Миколайович
Рева, Алексей Николаевич Reva, Oleksii Камишин, Володимир Вікторович Камышин, Владимир Викторович Kamyshyn, Volodymyr |
|
Subject |
рівень академічної обдарованості
уровень академической одаренности level of academic giftedness 510.215:376-056.45 |
|
Description |
Враховуючи актуальність педагогічного моделювання і прогнозування рівнів ака-демічної обдарованості тих, хто навчається, для потреб формування і управління нею, запропонована відповідна теоретична модель, заснована на припущенні перманентності формування знань, умінь, навиків, а також стаціонарності відповідних дидактичних процесів. Модель враховує можливість стрибкоподібних переходів якісних показників в кількісні і представляє відповідні процеси S-образной функцією. Рівень академічної об-дарованості в моделі визначається в часі через відповідний тренд і погрішність прогнозу
Учитывая актуальность педагогического моделирования и прогнозирования уров-ней академической одаренности учащихся для нужд формирования и управления ею, предложена соответствующая теоретическая модель, основанная на предположении перманентности формирования знаний, умений, навыков, а также стационарности соот-ветствующих дидактических процессов. Модель учитывает возможность скачкообразных переходов качественных показателей в количественные и представляет соответствующие процессы S-образной функцией. Уровень академической одаренности в модели определяется во времени через соответствующий тренд и погрешность прогноза A theoretical model offered is based on the assumption of the formation of knowledge and skills permanence, as well as on the stationarity of corresponding didactic processes. It is presented given the urgency of pedagogical modeling and forecasting of levels of academic students giftedness for the needs of its formation and management. The model takes into ac-count the possibility of abrupt transitions of qualitative indicators into quantitative ones and presents the relevant processes in the form of the S-shaped function. The level of academic giftedness in the model is determined in time through the appropriate trend and forecast error. |
|
Date |
2017-04-06T11:18:38Z
2017-04-06T11:18:38Z 2016-02-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Камишин В.В. Теоретична модель кваліметричного прогнозування розвитку ака-демічної обдарованості / О.М.Рева, В.В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості : щомісячний наук.-метод. ж., 2016. - № 2 (45). – С. 13-20. Академічне ви-дання.
2309 - 3935 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26046 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Психологія;
Психология; Psychology; Педагогіка; Педагогика; Pedagogy; |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|