Якість транспортних послуг – критерій ефективного обслуговування споживачів
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Якість транспортних послуг – критерій ефективного обслуговування споживачів
Качество транспортных услуг - критерий эффективного обслуживания потребителей |
|
Creator |
Андрієнко, Марія Михайлівна
Андриенко, Мария Михайловна |
|
Subject |
Залізничний транспорт, транспортно-дорожний комплекс, стандарт, центр, інтермодальні перевезення, точно в строк, відповідальність, транспортне обслуговування
Железнодорожный транспорт, транспортно-дорожный комплекс, стандарт, центр, интермодальные перевозки. точно в строк, ответственность, транспортное обслуживание. Рынок, транспортно-экспедиторские услуги, транспорт, экспедитор |
|
Description |
У статті визначено поняття якості транспортних послуг, складові якості. визначено мету створення сервісного центру та основні види виробничої діяльності
В статье определено понятие качества транспортных услуг, составные качества, цель образования сервисного центра и основные виды его производственной деятельности |
|
Date |
2017-05-25T08:48:57Z
2017-05-25T08:48:57Z 2004-02-12 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Андрієнко М.М. Якість транспортних послуг – критерій ефективного обслуговування споживачів // Вісник економіки і промисловості № 8. – Х.: УкрДАЗТ. – 2004. – С. 210 - 213
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28239 656.2:385 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Харківська державна академія залізничного транспорту, м. Харків, Україна
|
|