Record Details

Особливості використання концепції маркетингу на українських авіаційних підприємствах

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Особливості використання концепції маркетингу на українських авіаційних підприємствах
Особенности использования концепции маркетинга на украинском авиационных предприятиях
Features of the marketing concept in Ukrainian aviation business
 
Creator Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
Криворучко, Ольга Вікторівна
Криворучко, Ольга Викторовна
Krivoruchko, Olga
 
Subject авіаційна галузь
авиационная отрасль
aircraft industry
 
Description Пристосування виробництва до нових ринкових умов потребує формулювання нової концепції бізнесу, покликаної оптимальним чином відрегулювати механізм ринкових відносин. Відповідно до концепції маркетингу вся система бізнесу повинна бути орієнтована на ринок або споживача
Приспособление производства к новым рыночным условиям требует формулирования новой концепции бизнеса, призванной оптимальным образом отрегулировать механизм рыночных отношений. В соответствии с концепцией маркетинга вся система бизнеса должна быть ориентирована на рынок или потребителя
The adaptation of production to new market conditions requires the formulation of a new business concept designed to optimally adjust the mechanism of market relations. In accordance with the marketing concept, the whole system of business should be market-oriented or consumer
 
Date 2017-04-19T10:53:23Z
2017-04-19T10:53:23Z
2013-03-02
 
Type Other
 
Identifier Василенко В.А. Наука і освіта / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – IV міжнар. наук.-метод. конф., 23 лютого - 2 березня 2013 р. – Гоа, Індія, 2013. – С. 109-112.
978-966-330-163-1
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26709
72
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Вид. Центр ХНУ, м. Гоа, Індія
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ