Особливості використання концепції маркетингу на українських авіаційних підприємствах
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості використання концепції маркетингу на українських авіаційних підприємствах
Особенности использования концепции маркетинга на украинском авиационных предприятиях Features of the marketing concept in Ukrainian aviation business |
|
Creator |
Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич Vasylenko, Vitalii Криворучко, Ольга Вікторівна Криворучко, Ольга Викторовна Krivoruchko, Olga |
|
Subject |
авіаційна галузь
авиационная отрасль aircraft industry |
|
Description |
Пристосування виробництва до нових ринкових умов потребує формулювання нової концепції бізнесу, покликаної оптимальним чином відрегулювати механізм ринкових відносин. Відповідно до концепції маркетингу вся система бізнесу повинна бути орієнтована на ринок або споживача
Приспособление производства к новым рыночным условиям требует формулирования новой концепции бизнеса, призванной оптимальным образом отрегулировать механизм рыночных отношений. В соответствии с концепцией маркетинга вся система бизнеса должна быть ориентирована на рынок или потребителя The adaptation of production to new market conditions requires the formulation of a new business concept designed to optimally adjust the mechanism of market relations. In accordance with the marketing concept, the whole system of business should be market-oriented or consumer |
|
Date |
2017-04-19T10:53:23Z
2017-04-19T10:53:23Z 2013-03-02 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Василенко В.А. Наука і освіта / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – IV міжнар. наук.-метод. конф., 23 лютого - 2 березня 2013 р. – Гоа, Індія, 2013. – С. 109-112.
978-966-330-163-1 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26709 72 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Вид. Центр ХНУ, м. Гоа, Індія
|
|