Record Details

Програми лояльності – фактор успішності

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Програми лояльності – фактор успішності
Программы лояльности – фактор успешности
Loyalty program is the factor of success
 
Creator Федорченко, Світлана Володимирівна
Федорченко, Светлана Владимировна
Fedorchenko, Svitlana
Шевченко, Ольга Ромуальдівна
Шевченко, Ольга Ромуальдовна
Shevchenko, Olga
 
Subject Програма лояльності, аеропорт, клієнт, споживач, послуга
Программа лояльности, потребитель, клиент, аэропорт, услуга
Loyalty program; airport; client; customer; service
 
Description Розглянуто чинники, що впливають на поведінку споживачів. Найважливішими серед них є рівень цін, якість та сервіс обслуговування. Визначено, що найбільш цінними активами підприємств, які працюють в сфері послуг, є клієнти. Задачі оптимізації взаємостосунків з клієнтами вирішуються за рахунок застосування програм лояльності, метою яких є як залучення нових клієнтів, так і довгострокові взаємостосунки з споживачами
Рассмотрены факторы, влияющие на поведение потребителей, важнейшими из которых являются уровень цен, качество и сервис обслуживания. Определено, что наиболее ценные активы предприятий, работающих в сфере услуг, клиенты. Задачи оптимизации взаимоотношений с клиентами решаются за счет применения программ лояльности, целью которых является как привлечение новых клиентов, так и долгосрочные взаимоотношения с потребителями
The factors, which impact the behavior of users, are discussed, the most important are the following: prices, quality and service. It is defined that the most valuable assets of enterprises, working in the field of service are the clients. The problems of optimization of the relationship with clients are solved by the way of using the loyalty program. The aim of these programs is both attraction of the new clients and long-term relationship with customers
 
Date 2017-04-12T11:15:21Z
2017-04-12T11:15:21Z
2012-08-20
 
Identifier Федорченко С.В. Програма лояльності – фактор успішності /Шевченко О.Р., Федорченко С.В.//Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2012. – Вип. № 5. – Ч. 3: Економічні науки (Економіка та управління підприємствами). – С.119-120
2307-8030
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26453
656.73 (076.5)
 
Language uk
 
Relation Економічні науки (Економіка та управління підприємствами);
Экономические науки (Экономика и управление предприятиями);
 
Format application/pdf
 
Publisher Херсонський державний університет, м. Херсон, Україна
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ