Record Details

Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини
 
Creator Желуденко, Марина Олександрівна
 
Subject цінності, класифікація цінностей, гуманістична етика, моральне виховання,
 
Description Стаття присвячена аналізу різних наукових підходів до класифікації моральних цінностей у педагогічній системі Німеччини; розглядається негативний вплив на розвиток особистості авторитарних ціннісних систем як таких, що розвивають деструктивність особистості.
 
Date 2015-02-18T08:05:59Z
2015-02-18T08:05:59Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини Стаття Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія «Педагогічні та історичні науки»: зб. наук. праць. – К.: НПУ, 2002. – Т.49. – С. 60-67. У фаховому виданні.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
 
Language uk
 
Format application/msword
 
Publisher К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ