Record Details

Метафора як образно-функціональна одиниця англійської реклами

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Метафора як образно-функціональна одиниця англійської реклами
 
Creator Хіміч, Регіна Станіславівна
Конопляник, Леся Миколаївна
 
Subject реклама
advertisement
 
Description У статті проаналізовано вживання стилістичного риторичного засобу – метафори, на якій ґрунтується логічна й емоційна аргументація у рекламі задля переконання та спонукання аудиторії до дії, забезпечення спроможності рекламного тексту до запам'ятовування. Матеріалом дослідження слугували одиниці метафоризації, відібрані при аналізі рекламних текстів англійської друкованої реклами, а також реклами в мережі Інтернет.
The article deals with the analysis of using the stylistic rhetorical means – metaphor. It is the basis of logical and emotional argumentation in advertisement for persuading and inducing the audience to act and ensuring easy memorizing of advertisement texts. We have used the units of metaphorization picked out from the texts of English printed advertisements and advertisements in the Internet as the material for our investigation.
 
Date 2014-10-14T19:23:27Z
2014-10-14T19:23:27Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10492
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. праць. – К. : Університет «Україна», 2012. – Вип. 25. – С. 290–299.
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ