Record Details

Рівень сформованості майбутніх фахівців вищих навчальних закладів до академічної мобільності

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Рівень сформованості майбутніх фахівців вищих навчальних закладів до академічної мобільності
 
Creator Скирда, Тетяна Сергіївна
 
Subject академічна мобільність
 
Description У статті представлені теоретичні аспекти академічної мобільності, її значність і актуальність у сучасному суспільстві. Проаналізована структура вищої освіти і основні критерії європейської кредитно - трансферної системи. Запропановано перелік міжнародних грантових програм і їх значення в навчальному процесі. Подальші дослідження покликанні створити необхідні умови щодо підвищення рівня сформованості майбутніх фахівців вищих навчальних закладів до академічної мобільності. Встановлено, що міжнародна мобільність не є дуже поширеною серед студентів вищих навчальних закладів через низьку економічних, мовних та суто технічних перешкод, які пов’язані з документальним, інформаційним, фінансовим забезпеченням.
В статье представлены теоретические аспекты академической мобильности, их значения и актуальность в современном обществе. Проанализирована структура высшего образования и основные критерии европейской кредитно - трансферной системы. Представлен список международных грантовых программ и их значения в процесси обучения. Последующие изучения необходимы для создания условий повышения уровня готовности будущих профессионалов высших учебных заведениях к академической мобильности. Стало известным, что академическая мобильность не очень распространена среди студентов высших учебных заведениях через экономические, языковые и непосредственно технические преграды, которые связаны с документальным, информационным, финансовым обеспечениям.
The article deals with the theoretical aspects of academic mobility and its actuality in a highly developed society. The structure of the high education and the main principals of the European credit transfer system are investigated in this work. The list of the leading grant programs and their influence on the studying process are highlighted. The further study provokes unnecessary conditions towards the improvement of the academic mobility among the future experts of high institutions. But it is proved that the academic mobility meets a lot of barriers to its distribution and widespread usage. There are some problems directly connected with the economic, financial, documental, informational classifications. It is discovered that this aspect of this supplementary examination needs further investigation simplifying the availability of the academic mobility to the students of higher education institutions.
 
Date 2019-03-12T11:26:50Z
2019-03-12T11:26:50Z
2018
 
Type Article
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38021
 
Format application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ