СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ
|
|
Creator |
Василишина, Наталія Максимівна
|
|
Subject |
викладач вищої школи, структурно-функціональна модель, мотиваційний компонент, емоційний компонент, особистісний компонент, професійно-діяльнісний компонент, зарубіжний досвід
|
|
Description |
У проведеному науково-педагогічному дослідженні продемонстровано одну з проблем вищої освіти в Україні на сучасному етапі, яка стоїть на вістрі актуальності. Зокрема, нагальність наукового пошуку полягає в тому, що викладач ВНЗ виступає каталізатором нових ідей, поглядів, переконань та рушійною силою у формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців в умовах глобалізації та інтеграції. Відповідно, метою дослідження були виокремлення, ідентифікація та тлумачення складових структурно-функціональної моделі викладача вищої школи в Україні. Як наслідок, завданням науково-педагогічного розгляду був детальний аналіз мотиваційного, емоційного, особистісного та професійно-діяльнісного компонентів. Дослідження підтверджено висновком про те, що незважаючи на посилену увагу вчених до проблеми кристалізації особистості викладача вищої школи та зробленого нами педагогічного дослідження, окреслене питання потребує більш глибокого аналізу та розгляду. Обгрунтовано залучення вектору зарубіжного досвіду з метою проведення компаративного дослідженні структурно-функціональних моделей викладачів-іноземців. |
|
Date |
2016-06-21T09:43:08Z
2016-06-21T09:43:08Z 2016-06 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21909
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
;378.147:133.
|
|
Format |
application/msword
|
|